Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, June 6, 2011

Kickdefella: Blogger Picisan yang Sudah Tiada Kegunaan

Bayangkan, perkara yang berlaku pada 2009 di dedahkan sehari sebelum pemilihan PAS 2011. Tujuannya adalah supaya sokongan kepada Husam Musa menurun. Percubaan yang sungguh berani dan berani pula si Syed ni mencabar Husam menyaman beliau.

Sayang seribu kali sayang. Serangan si Kickdefella tiada siapa kesah. Husam tetap dipilih menjadi Naib Presiden PAS menduduki tempat kedua. Kumpulan "Erdogan" menguasai kepimpinan PAS Pusat dan geng PERPADUANG rata-rata tersunggkur.

Keputusan pemilihan PAS 2011 membuktikan KICKDEFELLA ni bak ubat yang sudah luput tarikh. Kalau saya jadi UMNO, saya berhenti bayar "elaun" atau "gaji" pada si Kick ni sebab apa dia tulis sudah tidak memberi apa-apa kesan lagi.

Boleh dikatakan tiada siapa yang waras akal mahu mempercayai tulisan Kickdefella ini.

Saya pun rasa mesti ada orang buat siasatan betul atau tidak dia ni dari keturunan Syed. Ntah-ntah nama Syed ni pun bohong.

Akhir kata, Allah SWT Maha Besar. Pembohongan si Kick terdedah akhirnya.

Tulang Besi

11 comments:

Anonymous said...

Sebenarnya Husam supaya Kicdeffella ni buat cerita masa sehari sebelum muktamar,, oleh kerana ramai perwakilan marah kepada syed,, dengan sendiri undi simpati Husam dapat

osama laden said...

tukar la nama pada kickdefella to kickmybutt...atau pencen je la org tua tu...dok masjid tobat lg bagus

Anonymous said...

Apa yang tuan harapkan dari tulisan tuan: kebajikan atau kepuasan kerana dapat melepas geram?
Kalau tuan perjuangakan kebenaran, maka kebenaranlah yang tuan kena tegakkan.
Kebenaran tidak mengajar tuan untuk menulis sebiadab ini, Islam tidak mengajar tuan untuk sebiadab ini. Hnaya nafsu tuan yang mendorong tuan menulis dengan cara ini.
Kickdefella mungkin silap, Kickdefella mungkin bercakap tidak benar. Maka yang kita lawan itu adalah silapnya, tidak benarnya; kita lawan silap dan tidak benar walaupun darimana pun ia datang semada dari pihak yg sokong BN mahupun yang sokong PR.

Anonymous said...

Dlm perang politik, character assassination masih menjadi peluru perak, maka menjadi killer for hirer memang kerja lucrative buat blogger yg prinsipnya siapa bayar lebih, dia menjadi tuan.

assassin said...

Kerja pimpinan PAS yang bersekongkol dengan UMNO. Yang benar tetap benar, yang salah menerima padah.

mat jidi botok said...

mat jidi ning saing aku. aku kenal bdooh nah. sakak dok alik umno smula ning napok dok suloh kokse make kiri kane. sumbak ikok de. heee mat jidi, mari la kita togok srupo skalo. oghe tok tau ehh. aku tunggu mung tepakl kito beso menogok damansara deh..tok soh malu la.

Anonymous said...

may jidi, mat jidi.bakpo lah mung jadi lagu ning loni. dok bbabak kokse .piak kiri kane atah bowoh. suloh ikok de. mari la kito togok serupo skalo

Anonymous said...

mat jidi ning loni mung kona ikok de piak ikok de atah bowoh kiri kane mung ning hok sunggohnyo baik wak serupo dulu mari togok dgn set2 kito tak dok oghe kuca. mari la mat jidi kito togok tepak skalo

Tulang Besi said...

Boleh tak sesapa tolong translate dari bahasa KELATE kepada bahasa Melayu standard?

mat jidi ning saing aku. aku kenal bdooh nah. sakak dok alik umno smula ning napok dok suloh kokse make kiri kane. sumbak ikok de. heee mat jidi, mari la kita togok srupo skalo. oghe tok tau ehh. aku tunggu mung tepakl kito beso menogok damansara deh..tok soh malu la..

dan

Anonymous Anonymous said...

may jidi, mat jidi.bakpo lah mung jadi lagu ning loni. dok bbabak kokse .piak kiri kane atah bowoh. suloh ikok de. mari la kito togok serupo skalo

June 7, 2011 12:36 PM
Delete
Anonymous Anonymous said...

mat jidi ning loni mung kona ikok de piak ikok de atah bowoh kiri kane mung ning hok sunggohnyo baik wak serupo dulu mari togok dgn set2 kito tak dok oghe kuca. mari la mat jidi kito togok tepak skalo
.

AyahDi said...

mat jidi ning saing aku. aku kenal bdooh nah. sakak dok alik umno smula ning napok dok suloh kokse make kiri kane. sumbak ikok de. heee mat jidi, mari la kita togok srupo skalo. oghe tok tau ehh. aku tunggu mung tepakl kito beso menogok damansara deh..tok soh malu la..

mat jidi ni kawan aku. aku kenal sangat dia ni. semenjak duduk belah umno ni nampak dok suluh merata, makan kiri kanan. sumbat ikut suka. hai mat jidi, mari la kita "minum" macam biasa. orang tak tau pun. aku tunggu mu tempat kita biasa menogok (minum) kat damansara deh. tak payah malu la.

Anonymous said...

So that means kickdefella is a liquor drinker?
Can ask parpukari to join together

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.