Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, June 27, 2011

PR Menang 5 Negeri Hasil Dari BERSIH 1.0

Juak2 UMNO termasuk Presiden dia sendiri sedang giat menyebarkan teori:

Kalau pilihanraya Malaysia kotor, kenapa PR boleh menang 5 negeri pada 2008


Tetapi, lupakah juak2 UMNO, bahawa sebelum PRU 2008, telah diadakan BERSIH 1.0?

Kalau tiada BERSIH 1.0 kelmarin, saya yakin mimpi sahajalah Pakatan Rakyat untuk memerintah 5 negeri.

Berhentilah bawa teori2 yang tak ada asas seperti di atas, wahai Najib Tun Razak

Tulang Besi

9 comments:

Anonymous said...

Sokong TB.

Macai2 sahaya Ketua2 Lanun UMNO ni tidak faham apa dia `BERSIH'.

Mereka tak faham TUNTUTAN rakyat untuk kembalikan HAK RAKYAT 1Malaysia, khasnya salah laku SPR dan PDRM.

BERSIH menuntut:

1 Bersihkan SENARAI PENGUNDI dari pengundi2 yang dicurigai / bertindih nama.
2 Mereformasikan UNDI POS dengan lebih bebas & telus.
3 Gunakan DAKWAT KEKAL elak penipuan pengundian berulang2 seperti sebelum ini.
4 Akses MEDIA ADIL DAN BEBAS.
5 Kebenaran MASA KEMPEN minima 21 hari.
6 Kukuhkan INSTITUSI AWAM bertindak secara professional & neutral,
7 Hentikan segala bentuk RASUAH dalam pilihanraya dan kerajaan.
8 Hentikan POLITIK KOTOR yang diluar batas perundangan, demokrasi dan moral.

Kita, rakyat, inginkan pemilihan kepimpinanan Negara dilaksanakan secara sempurna berdasarkan prinsip demokrasi dan Perlembagaan. Hormati hak rakyat. Rakyat perlu bebas dari kongkongan UMNO/ Tyrant Govt seperti di Mesir, Tunisia, Yaman, Libya, Algeria, Syria, dll.

Apakah UMNO sedang bermusuh dengan Rakyat?
Atau pihak2 macai2 upahan dan agen2 Lanun UMNO sedang bertindak melampau, ganas & keji secara mafia/ gangsterisme / ala-gestapo / dictator terhadap rakyat???

Anonymous said...

Bangang la Tulang Besi..hang dah bocor rahsia hang sendiri..patutla sungguh2 nak Bersih 2..ada agenda tersirat...bukan salah SPR pung..dah buat tapi ngaku..memang pengikut anuar no wahid sibangang Tulang Besi ni..

Anonymous said...

Bro...lu silap....PR menang 2008 sebab undi protes orang umno pada Pak Lah dan khairy jamaludin....Pak Lah naikkan harga minyak hingga ke 2.70 sen se liter juga penyumbang besar kpd rasa marah dan protes rakyat pada BN....tapi PRU 13....BN akan selesa semula....bukan sebab BERsIH....sedikit pun tak jadi faktor walau 0.1 %.......anda bukan penganalisa yg cekap....anda sekadar penulis sampah tangkap muat....picisan lu TB

Anonymous said...

teori apa yang tak ada asas...sudah lah wahai golongan yang tolak ulamak...dan pilih alamak...

wahai golongan yang negara islam tak ada dalam quran tak payah lah nak cipta reka macam-macam alasan hanya untuk membenarkan apa yang kau orrng dah buat...

tanya dulu kat hadi awang si mat jenin tua tu...adakah bersih 1.0 dan 2.0 ada atau tidak dalam quran??? jangan nak sibuk buat bersih, sendiri tak bersih sampai boleh fuck pelacur...bersih konon...

pakar dah confirm kan yang memang benar anwar ibrahim fuck pelacur tu dalam video tu...memang hebat mahathir dan umno sebab awal-awal lagi dah singkir anwar tapi yang bodoh lagi tolol adalah nik ajis sesat, hadi mat jenin tua, tulang babi (TB) dan puak-puak pas yang lain sebab bodoh dalam memilih pemimpin, mana tak nya ulamak dibuang alamak disanjung....bodoh punya pas akhirnya jadi anjing dap...ini semua laknat Allah SWT pada pas yang sombong lagi angkuh...akhirnya pas menuju ke jahanam...bye..bye

Tulang Besi said...

Tolak ulama? Siapa yang bunuh Ustaz Ibrahim Libya?

Anonymous said...

pas lah tolak ulamak...kau ni bodoh ke apa...tak faham ker...

siapa bunuh ibrahim libya??? kau tahu ker??? siapa bunuh dia...aku pun nak tahu jugak

ibrahim libya kau tu kira sesat lah bukan syahid sebab perjuangan negara islam dia tak ada dalam quran...

isaac said...

apa ribut-ribut ni? kena kerja kuat untuk pastikan PR menang dalam pru 13 kali ini. angka 13 akan bawa sial kepada umno. kerajaan umno akan menerima nasib seperti kerajaan melayu melaka. akan jatuh berkubur. KPR @ Kerajaan Pakatan Rakyat akan mengambil alih.

isaac said...

KPR @ Kerajaan Pakatan Rakyat akan berkuasa selepas pru kali ini.

Serious Shepherd said...

Tak pasti sama ada dialog ini ada kat extended version filem Shaolin Soccer arahan Stephen Chow.

"Kami menafikan sekeras-kerasnya yang kami telah merasuah pengadil, penjaga garisan dan pihak pengurusan liga dalam perlawanan akhir menentang Team Shaolin. Kalau betul ada rasuah, macam mana Team Shaolin boleh menang 1-0?"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.