Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Tuesday, June 28, 2011

Rahim Thamby Chik Masuk Perangkap Johari Abdul

Puak2 UMNO cuba menyerang Johari Abdul dengan menunjukkan video dibawah yang dirakam tanpa kebenaran Johari Abdul.

Kononnya, beliau gelak ketawa sewaktu menonton video tersebut adalah bukti beliau bersetuju bahawa Anwar adalah pelakon dalam video tersebut.

Apa yang juak2 UMNO tidak sedar adalah malam hari yang sama, beliau telah bertemu dengan salah seorang kepimpinan tertinggi PKR dan menceritakan segala yang beliau telah saksikan di bilik hotel tersebut.

Ertinya, pada keesokan harinya, boleh dikatakan kesemua kepimpinan PKR mengetahui akan identiti Dato' T serta percubaan menyebarkan video tersebut.

Adapun tuduhan Johari Abdul meminta Rm1 juta, takda pun dalam video dibawah menunjukkan perkara tersebut. Ada tak?

And here is the rest of it.

16 comments:

Anonymous said...

ooii..tulang besi, video dok skerat lagila..yg full tak tunjuk lg. Bloggers UMNO try nak acah si Jo bedul nih. Ape reaksi dia tgk video ni. DOk sambung citer auta ker, dok sambung nak ngarut lg ker.. kite tgk jerla reaksi Jo bedul nih.

Huih bukan men suke si Jo Bedul tgk citer porno. Siap puji Anwar 'Hebat kawan kita nih'. Tp bile tang majlis solat hajat kat Melawati bole plak auta kate tu bukan Anwar. Sah perangai lalang..

Takpe kite tunggu full video. Kite tgk camne si Jo Bedul merengek kat Tamby Chik mintka 5 juta. Biaserla spesis mcm Jo Bedul ni seme kelabu hati punye asal suap duit bole jalan. Eskay pun da tunjuk jam omega. Oo..Kak Wan mane jam Omega?? kate nak tunjuk tp tak tunjuk2 pun..

Anonymous said...

aku rasa Tulang Besi dah masuk perangkap rahim tamby chik....memang bodohh la Tulang Besi..baik kau pergi balik Mesir..Mubarak dah tak ada..mesti bisnes kau pun dah maju..bolehla upah lagi ramai org kristian kerja dgn kau...duk Malaysia duk tabur fitnah wat apa..wat malu kat pekerja kristian kau kat Mesir je...

Anonymous said...

Sebenarnya puak2 umnopurno yang kena perangkap Datok Johari Abdul.

Itu la orang kata...kalau dah bodo tu memang bodo puak2 umno purnoi ni.

Biasa la wahai beruk2 umnopurno. takkan Datok Johari Abdul nak bantai masa kat situ...dia pun ada trick dia nak pekena Tiga Abdul tu. Kalau tidak tak dapat la nak CURI tektik kotor permainan tiga Abdul ni. Sure sekerat jalan ja akan ditayangkan cerita tu dan rahsia2 tiga Abdul tu tak terbongkar la...

Tahniah Datok Johari kerana berjaya mempermain2kan daN MEMPERBODOHKAN permbuatan jahat umnopurno itu.

Semoga Allah memberi kerahmatan kerana menyelongkar perbuatan jahat Umnopurno.

Anonymous said...

Tahniah!!Tulang besi. Anda jangan kelabu tentang niat musuh-mush negara dan bangsa ini. Dek kebodohan, mereka menjadi alat rapuh Anwar dan puak-puak pengkhianat termasuk si perempuan tak sedar diri yang kerjanya menghasut orang Melayu supaya bergaduh kerana inilah masa terbaik memanfaatkan kebodohan sebahagian orang Melayu.

Selama ini kita hidup bahagia dan aman damai dalam negara tercinta ini.

Kita tidak termakan dengan lakunan kotor Anwar yang bermain dengan lidah. Setelah dipecat lakunannya semakin jelas bagi yang berakal.

Tetapi bagi yang dungu beku mereka akan tetap ditipu dan hanya layak jadi makanan cacing saja sebab selama hidup mereka tidak suka berfikir dan menilai dengan akal, melainkan menggunakan gelodak hati berdasarkan apa yang disumbat oleh Anwar ke telinga mereka.

Selamat berjuang!!!

johorfx said...

xde plak aku dengar Johari sebut yang dalam video tu Anuar,,

kalau nak tahu kebenaran dia, tonton video ni...
http://www.youtube.com/watch?v=j307n9Ns6iU&feature=share

bukti yang johari menyangkal bahawa lelaki dalam video tersebut adalah Anuar... kekadang puak2 UMNO ni dah tahu kebenaran video ni, tapi masih lagi memfitnah anuar.. Heran btol!!!!

Anonymous said...

xhabis2 ngan jam omega pecacai2 umporno ni....

stakat anak thamby tu pn nak pcaye...eyy, bak kate org melaka, lau letak tiang pakai skirt pun habis disapu nye..kah kah kah..

ni la contoh pemimpin ketuanan melayu...salute ! khakkkptuihhhhh...

Anonymous said...

org yang pecaya video seks tu la yang paling bodo dalam dunia..

yobstim said...

kah,kah,kah...........pencacai gerombolan sememangnya otak cetek! kih,kih,kih........

Anonymous said...

anon 7:19,yg mlayu bodoh tu kmu,akai ada tp x tau nk pkir.hang tu sama dgn wallabee di afrika,dh tau sungai tu ada buaya,dok lalu ikut tu jg tiap2 tahun.sbab apa?sbab ada otak tp x dak akai.

Anonymous said...

mana janggutnya???? Jelas satu penipuan...

V7 said...

Anonymous June 28, 2011 7:14 PM said...

Sebenarnya puak2 umnopurno yang kena perangkap Datok Johari Abdul.

Itu la orang kata...kalau dah bodo tu memang bodo puak2 umno purnoi ni.

Biasa la wahai beruk2 umnopurno. takkan Datok Johari Abdul nak bantai masa kat situ...dia pun ada trick dia nak pekena Tiga Abdul tu. Kalau tidak tak dapat la nak CURI tektik kotor permainan tiga Abdul ni. Sure sekerat jalan ja akan ditayangkan cerita tu dan rahsia2 tiga Abdul tu tak terbongkar la...

Tahniah Datok Johari kerana berjaya mempermain2kan daN MEMPERBODOHKAN permbuatan jahat umnopurno itu.

Semoga Allah memberi kerahmatan kerana menyelongkar perbuatan jahat Umnopurno.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

tahniah??? tahniah bapak kau lah bodoh...

Allah beri rahmat??? beri bala kat kau baru tau...

dah kena kencing yang bau petai pun boleh nak sorok lagi kononnya tak ada bau...binatang jenis apa kau nie...

sudahlah malaun...kalau berani buat lah sumpah laknat yang kau pasti joe sial tu cuma buat trick aje...kalau dia tak buat trick Allah SWT laknat kau...

jangan jadi macam tulang babi (TB) sial nie buat sumpah laknat macam pondan...bukan dia yang kena laknat tapi orang lain yang kena laknat..itu bukan sumpah laknat lah tulang sial itu sumpah melaknat orang...bodoh tahap lembu punya tulang babi nie...

V7 said...

johorfx said...

xde plak aku dengar Johari sebut yang dalam video tu Anuar,,

kalau nak tahu kebenaran dia, tonton video ni...
http://www.youtube.com/watch?v=j307n9Ns6iU&feature=share

bukti yang johari menyangkal bahawa lelaki dalam video tersebut adalah Anuar... kekadang puak2 UMNO ni dah tahu kebenaran video ni, tapi masih lagi memfitnah anuar.. Heran btol!!!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

yang kau nie bodoh sangat kenapa...yang kau nak dengar cakap si joe sial tu buat apa...dia bukan pakar...dia sama aje macam kau jugak bodoh..biol dan sial...

kan pakar dah kata 99.9% itu anwar ibrahim...dan video tu tulen...yang kau nak sangat dengar cakap joe tu buat apa...

V7 said...

Anonymous June 28, 2011 8:06 PM
said...

xhabis2 ngan jam omega pecacai2 umporno ni....

stakat anak thamby tu pn nak pcaye...eyy, bak kate org melaka, lau letak tiang pakai skirt pun habis disapu nye..kah kah kah..

ni la contoh pemimpin ketuanan melayu...salute ! khakkkptuihhhhh...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

contoh pemimpin anugerah tuhan dan ketuanan rakyat lagi best pelacur tu...pompuan jalanan tu...habis dia bedal...

V7 said...

Anonymous June 28, 2011 11:13 PM
said...

anon 7:19,yg mlayu bodoh tu kmu,akai ada tp x tau nk pkir.hang tu sama dgn wallabee di afrika,dh tau sungai tu ada buaya,dok lalu ikut tu jg tiap2 tahun.sbab apa?sbab ada otak tp x dak akai.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau kira pandai lah ilmu tinggi lah...melayu pandai lah...kau nie...

jadi anjing dap...mesti lah pandai menyalak....kalau tak pandai menyalak tak kan boleh jadi anjing dap....

Anonymous said...

to trick & fool someone at the end, you need to buy someone's trust first.~ first lesson for political dummies.

Anonymous said...

Terkejut berok aku. Ingatkan video jenis spy camera ni boleh amek gambo hitam putih dan tak de sound.

Rupanya siap ada kaler. Sound jelas pulak tu. Datuk Eskay siap baca bismillah lagi sebelum main rakaman sex.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.