Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, June 22, 2011

Tiba Masanya Harakah Berubah......


Pengerusi Harakah yang ada sekarang ini, Cikgu Mustafa Ali, sudah memegang jawatan ini lebih 25 tahun. Tiada CEO atau Chairman mana-mana syarikat dalam Malaysia yang boleh memegang jawatan yang sama dalam tempoh waktu yang sebegitu panjang.

25 tahun adalah satu tempoh yang sangat sangat panjang bagi Pengerusi Harakah. Maklumat yang Tulang Besi dapat, semua orang dah fed up dengan perkara ini.

AJK PAS Pusat majoriti dah fed up (kecuali Ustaz Azizan Razak), staf di Harakah semua dah fed up dan saya percaya ahli2 PAS kesemuanya dah fed up dengan kepimpinan dominan Harakah yang ada sekarang.

Sudah masanya Harakah berubah tampuk kepimpinan. Cukuplah 25 tahun. Adakah mahu memegang Pengerusi Harakah sampai ke lubang kubur?

Cukuplah menggunakan pengaruh Presiden untuk mengekalkan kedudukan Pengerusi Harakah tu.

Sudahlah jawatan Setiausaha Agung beliau tidak mahu lepas, Pengerusi Harakah pun tak nak lepas jugak ke?

Jangan jadikan jawatan Pengerusi Harakah jawatan turun temurun. Juga, elakanlah sampai ke tahap Ahli2 Jawatankuasa Kerja terpaksa mengundi merubah tampuk kepimpinan Harakah.

Tulang Besi

ps Presiden PAS perlu mengotakan janji beliau.......

5 comments:

dino.yp@gmail.com said...

Nik Aziz dah berapa lama jadi MB Kelantan ? Kenapa tak komen ?

Anonymous said...

PUAK hamPAS lagi gila kuasa
sedaq la diri tu skit
bukan takat musatafa ali,
nik aziz dan lain2 yg lama tu pun mau sedaq lah!

No Party said...

Harakah ni menatang apa? Byk iklan nak kuatkan pelir je.. Takkan ku bazirkn duit utk baca sampah ni

Anonymous said...

apa kata utusan...kalau utusan sokong Mustafa Ali maka puak-puak pas kena buang Mustafa Ali...kalau utusan tak sokong dia...puak-puak pas kena terima Mustafa Ali...

macam isu ulamak pas...bila utusan sokong ulamak pas...puak-puak bodoh pas sokong alamak...akhirnya pas buang negara islam dan anti ulamak dan pro alamak...syukur akhirnya pas sesat jugak...

hussin said...

ps Presiden PAS perlu mengotakan janji beliau.......

"ulama pas pelawok (penipu)" - ustaz yahya osman.

yang kena tipu puak2 erdogan. kah kah kah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.