Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, June 2, 2011

Utusan Kata Husam Beri RM350k pada Kickdefella

Di dalam membantu kempen "Geng Perpaduang", Syed Azidi (Kickdefella) telah mengaku kononnya Husam Musa memberi kepada beliau RM350k. Tapi, kata Kick, duit tu bukan untuk membantu kempen Husam tetapi hanya bayaran pampasan terhadap penamatan kontrak beliau terdahulu.

Husam Musa pula menafikan dengan berkata:


“Until today, I don't have that much money in my bank account. It would be stupid to give away that big an amount to someone like him because I have never had that much money in my life,” said Husam, who is also a Kelantan state exco member.


Kita jangan lupa bagaimana Kickdefella menuduh Tok Guru makan rasuah. Lepas tu terbukti Tok Guru tidak makan rasuah selepas SPRM selesai penyiasatan mereka.

Lepas tu Kick ni dah jadi agen UMNO menyerang PAS dan Anwar Ibrahim. Kick yang sama juga mencuba untuk mengkaitkan Anwar Ibrahim dengan video blue Rahim Thamby Chik.

Tak heran Kick digunakan untuk membantu kempen geng perpaduang kerana beliau memanggil sidang akhbar di Putrajaya 24 jam sebelum bermula pemilihan PAS.

Cumanya, kandungan kenyataan akhbar beliau agak kurang menyerang Husam kerana dia pun takut kena saman dengan Husam kot?

Tulang Besi





4 comments:

Anonymous said...

aku rasa sebenarnya husam tu orang umno. utusan saja burukkan imej husam supaya orang pas akan sokong husam dalam muktamar nanti. sebab utusan tahu yang orang pas memang bodoh mereka nie biasanya akan sokong orang yang utusan tak sokong...dalam kes nie secara tak langsung orang-orang pas yang bodoh lagi sial macam tulang babi (TB) pasti akan sokong husam dan tolak kepimpinan ulamak...akhirnya pas akan diperintah oleh golongan sekular...dan golongan ulamak akan kecewa dan masuk umno...

matpanah said...

Salam,
Tapi kick ni jugak pertahankan kenyataannya. Siap cabar suruh Husam saman dan bersedia pula nak minta maaf kalau kenyataannya tak betul.

Di atas segala-galanya, siapa yang mula bawa kick masuk PMBK? Yang bawa dia ke situ kenapa? Bagilah jawapan kut mana pun, secara moralnya, ia menunjukkan memang ada benda yang tak kena.

Cuba bayangkan kick tak buat hal masa di PMBK dulu...
Cuba bayangkan Husam boleh tepuk-tepuk belakang dengan dia macam dulu...

Anda menggetah harimau, andalah yang kena 'terokam'!

Anonymous said...

KICK takut disaman oleh HUSAM atau HUSAM yg takut utk menyaman KICK?
mana satu yer... hehehe..

unanjaga said...

Adalah menjadi kewajiban bagi yang membuat tuduhan untuk membawa bukti pada apa yang menjadi pertuduhan,jika tidak ia akan hanya omong kosong yang hanya akan memalukan maruah diri.Rakyat sudah tidak termakan lagi pada berita yang hanya direka reka tanpa fakta yang jelas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.