Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, June 17, 2011

Zul Nordin Kata "SPR Barua BN". AYUH BERSIH 2.0!!!

Zul Nordin kata:

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Oleh kerana ini datang dari Zul Nordin Al Munafiqi sendiri, maka tiada alasan bagi mana-mana rakyat Malaysia untuk turun ke perhimpunan BERSIH 2.0.

Tulang Besi

14 comments:

Anonymous said...

Semua nak join BERSIH 2.Mesti Sempoiii.!Brahim ngan CheDet pasti glabah.SPR sendiri mau tau pasai semua orang dah tau...Polis ngan FRU mesti sokong Pemuda UMNO ngan Pakatan demi ketelusan bagi sijil HALAL.Bukan makanan saja bagi sijil kerja buat yang telus kena bagi sijil atau Logo Halal.Pahala lebeh Tok...

taman selasih said...

hehehe kalau laa zulkulum baca blog ni.. alangkah indahnya dunia :)

zul, kalau hang baca blog ni, ni aku nak habaq kat hang.. aku amat menyesai undi hang dulu.. pengkhianat!

Anonymous said...

Dulu aku undi zul....pru 13 aku tetap undi zul...sebab aku tak rela yahudi malaysia pegang kuasa....aku campak dah jejauh bendera bulan yg ada roket tu....eloklah bulan dan roket sinonim...tiada bulan tiada lah roket....Kalau aku nampak bebudaq bersih lalu depan rumah aku pakai baju kuning...aku langgar jer dgn lori ikan ni....aman malaysia

Aaron, brother of Moses said...

Anonymous June 18, 2011 1:10 PM said:

"Dulu aku undi zul....pru 13 aku tetap undi zul...sebab aku tak rela yahudi malaysia pegang kuasa....aku campak dah jejauh bendera bulan yg ada roket tu....eloklah bulan dan roket sinonim...tiada bulan tiada lah roket....Kalau aku nampak bebudaq bersih lalu depan rumah aku pakai baju kuning...aku langgar jer dgn lori ikan ni....aman malaysia"

REPORT THIS GUY.
HE DELIBERATELY WANTS TO HURT PEOPLE.

Anonymous said...

pru 13 kali ini akan memihak kepada kita. rangkaian kita sudah cukup besar untuk menawan putrajaya. king of the east akan mengambil alih untuk memerintah. Longlive bro anwar ! orde baru akan bermula.

serenity9260 said...

zul kulum,zul kulum,g barua tempat len lah.

Ni best bro!!!
Cool Aje : Gambar Kamera 268 Megapixel
Gempak Aje : Kereta F1 Berkuasa Hydrogen
Sejuta Trafik Ke Blog Anda!

Anonymous said...

Apa yang nak di bersihkan!!!! Hormati lah hak rakyat yang telah mengundi pada pru 12. Tahun depan pru 13, kita undi pilih siapa berhak ke putrajaya. Tak payah nak berdemontrasi.

Kat Mesir, Jordan, Libya ok lah sebab tak ada pilihanraya...tak salah ini semua pasti perancangan Anwar nak alih perhatian kes menjubok dia.

Anonymous said...

woi,siapa yg nak menyokong c pengkhianat,barua najis zul kulum ni!cakap tak serupa bikin,hanya semata mata nak memboroikan perut sendiri dngan sumber2 duit haram!Selalunya jady pengkhianat ni tantu ada habuan besar!Itulah yg zul kulum cari selama ni,wang besar,wang besar,wang besar,,,,,,maka terbuktylah bolih jady maha firaun besar!

Anonymous said...

Tangkap geng bersih ni...hantor jer ke tunisia ker, mesir ker, syria ker....kat sana depa nak jerit ker...nak berarak ker...nak telentang atas jalan ker...buatlah org tak matah...

Anonymous said...

Itulah sikap silo dan egonya pemikiran ketua2 lanun UMNO ...... Bongkak dengan kuasa dan angkuh status jawatan ......... ego tak bertempat............ walaupun “proses demokrasi rakyat” sedang subur dan rancak serta semakin matang ....

hehehehehe..... UMNO= Undemocratic Malay National Organisation, ......................

UMNO undemocratic policies and draconian rules should be eliminated at all. Bersihkan Negara dari “najis politik UMNO” yang semakin membarah:

RASUAH, PENYELEWENGAN, DAN PEMBAZIRAN;

POLITIK WANG dan peralatkan “peruntukan pembangunan Negara dan ufti syarikat2 kroni/proksi/GLC” menyonggok pengundi2,

POLITIK DISKRIMINASI dan peralatkan “SPR, PDRM, SPRM, RTM, TV3, JPN, ISA, AUKU, AKTA CETAK, ...... dsb.” Menindas pembangkang dan suara hati rakyat;

POLITIK KAPITALIS dan peralatkan “Hak Istimewa Melayu / Bumiputera” untuk kepentingan segilitir saudagar kroni memboloti harta dengan membebankan tanggungan rakyat;

POLITIK FEUDAL dan peralatkan “Institusi Istana dan Institusi Agama” bagi mengekal kuasa mutlak UMNO untuk menjumud, menyesat, meleka dan menindas rakyat dengan doktrin politik sekular kapitalis UMNO;

Kelanunan UMNO bermula dari SPR. Amalan politik kotor, ketidakadilan serta ketidaktelusan pilihanraya dan pemilihan pemimpin Negara oleh SPR akan melahir pemimpin korup yang zalim. Pemimpin korup akan meresahkan rakyat dan memporakperandakan Negara.

Seluruh rakyat bersama BERSIH ...... untuk “BERSIH dari kotoran najis politik jijik UMNO/BN!”

Anonymous said...

Pakatan rakyat ni jenis syok sendiri....pas dah lama dah syok sendiri...sebab tu kat sarawak depa score 0 kerusi....masa kempen depa kata pas sure menang at least 3 kerusi....PKR dah siang siang boleh score 25 kerusi drpd 49 yg pkr bertanding.....tup tup....allah maha kuasa....si kristian bau bian yg di canangkan anuar atas rekomendation dari geng kristian totok dlm pkr utk jadi KM sarawak akhirnya tunduk dgn kuasa allah....org pas yg cakap besar gedabak tetiba mecai alasan apa nak bagi sebab kalah terok...maka BERSIH lah dijadikan alasan terbaik sebab kalah manjangggggg.....depa claim mcm mcm....tapi tempat depa menang dah perintah 3 negeri depa tak bising kata SPR tak adil....memang depa ni mcm PUkXXxX.......sekali lagi aku kata Mcm pukXXxX. Baik pas, pkr dan lagi lagi DAP.....eloklah depa ni kita anto jer ke tunisia ke....zimbabwe ke....atau paling senang hantor ke guanzhou china.....tengok agak agak depa boleh bertanding election ke atau tidak....

Anonymous said...

Brader aron....aku simbah jer dgn air kencing ker...air tandas ker...try la lalu depan opis aku di KL nanti...aku dah siapkan air limbah nak sempbor kat geng baju kuning.....pastikan ada video yg takam boleh kita pakat tengok dlm youtube geng bersih kens simbah dgn air kencing...hahahahah

Anonymous said...

BN itu bersih.....yg kotor bernajis bau hapak itu PR sebab dia makan taik....

Anonymous said...

Tempat terbaik utk bersih buat perhimpunan dan demo adalah stadium sultan muhammad xx kelantan atau stadium batu kawan penang atau stadium shah alam. Selangor....ini kawasan diperintah pakatan.....kalau lebih berani...buat di petaling street kawasan bukit bintang yg ramai geng DAP disana sedang berniaga....bukan di dataran merdeka atau masjid negara yg ganggu umat islam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.