Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, July 8, 2011

Amaran Telekom Malaysia Terhadap Penglibatan Pekerja Mereka dalam BERSIH






12 comments:

Anonymous said...

Bagus la tu sebagai amaran.. Jgn sume je nk bantah. Ngan Agong bantah, Ngan Kerajaan Bantah, Ngan Majikan ko nk bantah, Ngah mak bapak ko nk bantah. Mmg derhaka.. Kecik2 dh nak mampus, dh besar menyusahkan org..

Anonymous said...

Ayat yang biasa dari seorang CEO dalam GLC.
Apa pun aku yang pernah bersama GLC ini tidak memandang serong dengan arahannya.
kerana aku masih percaya majoriti staff TM terutama bahagian teknikal merupakan fd Pakatan dalam PRU,bermula dari Top Management hingga peringkat paling rendah.

Ex IO Fraud

Anonymous said...

Telekom pun anti bersih jadi tak jah le dok pakai TM lagi , cari yang lain pulak.

Anonymous said...

Malaysia Waves
Komen ini hanya untuk maklumat dan tidak perlu dipaparkan,akibatnya mungkin akan ditanggong olih penjawat jawatan semasa.

VP(Vice Presiden) TM adalah bekas Ketua Pemuda PAS disatu negeri diutara,satu ketika dulu.CEO pun tahu siapa VP ini sebelum perlantikannya.
So,ini menjelaskan siapa CEO.Seorang profesional yang mempunyai sikap,urusan parti adalah hak masing masing,kerja adalah kerja.

Sekali lagi diingatkan,ini hanya untuk maklumat tambahan tuan.

Saya bekas Pegawai Penyiasat Fraud

Anonymous said...

Syabas telekom....humban jer bebudaq bersih yg kotor tu ke papua new gunie

Anonymous said...

BarangSiapa tolak BERSIH...samalh dgn tolak Islam

Hmpunan BERSIH adlah utk tgakan KEBENARAN. Islm adlah BENAR. Islam prjuangkan yg benar.

Prjuangn BERSIH mmbwa kebenaran. Setiap yg benar adalh prjuangn Islam...
Brangsiapa yg menolak BERSIH adlah menolak ajran Rasululah. Menolak Rasulullah adalah menolak Islam.

Brangsiapa yg menenentang Himpunan bersih adalah sama dgn menentang Allah.

YAB Tuan Guru selalu ingatkn kita semua jangan menolak Allah. Biar Umeno saja yg tolak Rasul..menentang Allah..tetpi Tuan Guru akan pertahankn Rasul...akn pertahn Allah.

dari al Baihaqi daripada Ibnu Abbas rahuma (hadith marfu') di mana Rasulullah saw bersabda mafhumnya " Barangsiapa yg berpegang kepada sunnahku di waktu ummatku sedang rosak maka untuknya ganjaran seratus mati syahid" Juga dari riwayat at Tabrani daripada Abu Hurairah ra meriwayatkan Rasulullah saw bersabda "Maka untuknya ganjaran seratus mati syahid"

YAB Tuan Guru tlh pesan banyok kali...jgn mati sia2 kerana sokong Umeno UPCO..lbih baik mati syahid kerana ganjran pahala yg banyak.

Kalw kita pergi himpuan bersih kerana Allah..dpt pahala...klaw kita kena tangkap..dpt lagi pahala di niaya oleh polis...klaw kita mati akn ditmpatkn di syorga yg khos utk org yg mati syahid.

YAB Tuan Guru sudah sebuk bnyak kali...UMeno-UPCO tdak boleh bawa kita ke syorga...hanyak bawak setakat lubang kubur saja..

Sumber: http://terunapondoktimur.blogspot.com/2011/07/barangsiapa-tolak-bersihsamalh-dgn.html?showComment=1310138830868#c572591642186

Anonymous said...

Ada aku peduli? Tidak... basic puak-puak pengurusan TM yang dah boroi disuap kenyang oleh UMNO... takkan nak gigit tangan maminya... manakan sama dengan kami kakitangan bawahan yang cekeding sebab terpaksa memenuhi impian kamu pihak pengurusan.

Anonymous said...

anjing cakap banyak tak mau....kalau kau berani sangat turun lah biar polis tangkap kau hidup-hidup...suka hati aku...

V7 said...

malaysiakini said:

Pada cermahnya, Anwar juga mengimbau surah Al-Kahfi yang menceritakan kisah anak muda yang diberi bantuan Allah kerana menolak kezaliman pemerintah.

Anwar turut menyatakan kekaguman dengan anak muda yang berani memperjuangkan hal keadilan dan yakin dengan perhimpunan ini, rakyat akan menyedari kezaliman Umno-BN.

"Kita bukan hamba, kita orang merdeka. Ini kemahuan anak muda kita," katanya.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

surah al-kahfi...pemuda yang beriman...tapi anwar??? orang tua yang main pelacur....

kesian puak-puak pas akhirnya jadi anjing...

V7 said...

woi kau pun kena tangkap jugak ker??? kalau kau kena padan dengan muka kau...kalau tak kena mesti kau lari lintang pukang...bodoh punya tulang babi (TB)...akhirnya dapat apa kau punya bersih bodoh tu...

aku lagi best duduk kat rumah sambil layan internet, tengok gambar-gambar beruk yang kena kejar dan kena tangkap dengan polis...

PDRM memang best dan hebat...tahniah najib kerana telah berjaya menggagalkan bersih 2.0...kah..kah...kah...

Amier Wilkes said...

sebab tu la glc banyak rugi dan bungkus,yg bijak mcm aine aroff semua dicantas,yg tinggal bleh dicucuk idong

unanjaga said...

Hak untuk berpolitik dan parti mana yang menjadi pilihan kita adala hak yang dilindungi olih perlembagaan.Adalah sesuatu yang diuar dari batas kewajaran bilamana ada larangan dari pihak atasan TM pada para perkerja nya, itu samala seperti kerajaan ingin turut sama memperkudakan pihak TM untuk menjadi pak turut.Ini bukan nya keadilan nama nya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.