Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, July 7, 2011

Bukti Najib Mungkir Janji - Rakaman dari TV3

Najib berjanji untuk:

1.0 BERSIH mesti mengadakan perhimpunan mereka di dalam stadium

2.0 Kerajaan sanggup berbincang dengan BERSIH supaya perhimpunan dapat diadakan di Stadium

3.0 PERKASA dan PEMUDA UMNO mesti membatalkan niat mereka untuk mengadakan perhimpunan.

4.0 Najib berterima kasih kepada Duli yang Maha Mulia Tuanku kerana berjaya mengekalkan keamanan.

Tiba-tiba hari ni Najib kata:

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak berkata tidak semestinya beliau yang akan bertemu dengan pemimpin BERSIH 2.0 untuk berbincang mengenai perhimpunan di stadium, kerana ada orang lain yang boleh mewakili kerajaan.
Katanya, beliau tidak mengatakan yang beliau akan menemui BERSIH.




And here is the rest of it.

6 comments:

fly said...

politik telah memporakperandakan akal fikiran kau!

Anonymous said...

nama lg munafik bro,mmang tk leh caya dr dulu,kini dn se lama2ny!

Anonymous said...

PM..... lidah bercabang... jiwa lemah & pengecut, tak seperti bapanya yang berjiwa besar & berani dimana kepentingan negara, bangsa mengatasi kepentingan parti & dirinya.......

PM .. tak mampu kotakan katanya..... beliau terlalu gusarkan suara rakyat diketengahkan..."BERSIH" ..... bak kata pepatah "takut kerana salah"?

mat said...

memag betul najib cakap boleh buat tapi dalam stadium tapi dia tak ada cakap pun stadium mana aku dah ulang 10 x aku tak degar pun najib cakap pasal stadium merdeka dan bergantunglah pada pengurusan stadium untuk bagi atau tidak kan MB Selangor dah bagi stadium shah alam yang lagi besar buat apa nak buat jugak di stadium merdeka ni mesti ada agenda tersembunyi ni and dia cakap pihak kerajaan bukan saya yang nak jumpa penganjur bersih tu aku pun pelikla kko orang boleh spin macam tu sekali

andi said...

wahh hebat yer korang, ni aku bagi satu plak kat korang

-ambiga membuat kenyataan kalau dia dapat berjumpa sultan rally bersih tidak akan diadakan(kira ni bukan tipu ker)

-rally bersih diadakan bertujuan untuk menyampaikan memo kepada sultan(kenapa masa dah jumpa tak nak bagi)

-ambiga kata anwar takder kena mengena dengan rally bersih ni(mana dapat duit untuk buat really ni?)

untuk menjawab yang ke3 itu
-ini adalah sebab masa najib cakap tu adalah berdasarkan janji ambiga yang mengatakan rally berih takkan diadakan setelah jumpa sultan(tapi macam ular yer dia sekrang)

bagi 1 dan 2 gunalah akal pemikiran korang yang sangat hebat tu.
-rally yang korang nak buat tu 200 ke 300 ribu nak datang
-stadium merdeka 20ribu sahaj
-jadi yang lain tu korang nak campak mana lubang tandas awam ker?
-perhimpunan dalam stadium tu maksud biarlah yang mampu menampung anggaran penyokong2 yang akan datang janganlah ikut hati buta otak kosong takder rasional

Anonymous said...

Andi oii pi tolong tanya najib mana pergi $ petronas & harta negara di paraid dgn kroni2 dia.

Yg tu mata ko butae ke? Ko ada ke sebelah ambiga masa dia berjumpa agong?
Nape tak suruh agong terima mengadap brahem katak?

Manusia mcm najib tu ko nak bela?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.