Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Tuesday, July 19, 2011

Gambar X-Ray Lutut Mat Sabu yang Tidak Cedera

Saksikanlah bukti betapa bohongnya tuduhan Polis menzalimi peserta Demo BERSIH. Lihat sebijik besi yang terpaksa dimasukkan dalam lutut Abang Mat sebab pelanggaran yang tidak berlaku antara van polis dgn motorsikal yang dibonceng oleh Abang Mat. Tak sabar tunggu respon dari blogger2 UMNO. Mungkin mereka akan kata X-Ray ni palsu. Hahahaha.



Terima kasih Milo Suam dan Anak Sungai Derhaka atas gambar di atas.

9 comments:

TOKZ said...

Aiyah!!! Kasi patah & mati ajelah

Anonymous said...

Wah.Dia dok tutuh bini kawan dia kat Hotel Perdana Bilik 121(belakang rumah Nik Aziz tu) sampai patah lutut.Dahsyat betul.Berapa kali sehari dia tutuh.

Anonymous said...

Kalau betul land rover langgar dia patut dah mati da. Kurang seekor penghinat negara.

uncle tan said...

tokz lu mati lulu, cilaka pumya olang...

Anonymous said...

aiyah kasi ptah n mati ajelahh ini tokz
sulahh tua tapi boloh mcm keldaii
ini olang tua hati msnyskk busukk
maa

Anonymous said...

blog ni takde orang PAS baca ka?
gila2 hang kena kutuk kat blog hang sendiri ni TB...hahaha..

tengok kat komen2 blog ni, tak ramai pon yang backup TB.. hahahaah

Anonymous said...

Sudah terang lagi tersuluh Mat Sabu penipu dan bohong dan selama lamanya bohong. Itulah yang dapat Dzimba nyatakan apabila pihak polis menayangkan kembali cctv sekitar perhimpunana haram yang baru berlalu.

Itulah masalahnya apabila manusia sudah difatwakan oleh PAS boleh berkawan dengan syaitan maka perangai pun sudah macam syaitan...bohong ,bohong dan menipu. Nasib baik la ada CCTV maka boleh lah tutup mulut sikit puak puak gila ini.

Entahlah apa hendak jadi dengan manusia dizaman teknologi sekarang ini. Yang menipu disanjung dan yang benar selalu dicela.

Hanya kerana Mat Sabu berkopiah dan pandai mencela dan memaki kerajaan maka Mat Sabu dianggap sebagai hero dan suci dari segala dosa dan noda... naya naya bro...

Tidak hairan la pada zaman nabi nabi dahulu, bahawa ada manusia percaya bahawa lembu itu tuhan dan syirik kepada Allah.. Bertaubatlah Mat Sabu sebelum terlambat jangan ikut perangai manusia anugerah syaitan Al Anwar al masukkkkkkk.

Anonymous said...

Ada orang PAS baca tapi sebab dah terlampau banyak menipu, depa dah tak reti nak menipu kat sini.Cuba baca HARAMKAH, semuanya tipu dan fitnah belaka,yang betul hanya tarikh dia saja.Memang celako la PAS ni.

Anonymous said...

gambar x-ray lutut tu tak ada gambar mat sabun pun...betul ker tu kepala lutut dia...

suruh aje mat sabun tu buat sumpah laknat...kalau dia ada kote lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.