Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, July 21, 2011

Jemputan Pelancaran "Selangorku" dari Kerajaan Selangor

Kehadziran tuan puan adalah amat di alu alu kan. Datanglah beramai-ramai.



2 comments:

Anonymous said...

rahman....satu lagi projek pembaziran kerajaan pakatan..nak lancar logo je..berapa kos tu..ada integriti ke nak istihar...rahman..tabung bantuan guaman kau apa cita

Anonymous said...

Bazir tu satu hal, esok kalau ada majlis buka puasa, buat kat kelab atau hotel nanti kasi wajib attendence kat pekerja dan KOS ditanggung separuh kalau tak sepenuhnya oleh pekerja. Bijak tak? Orang VIP maka free. Ampu kipas, kuat-kuat.

Ni yang kat bawah akaun cukup cukup nak menabung pun tak mampu dipaksa paksa lah pulak. Tak fikirkan kemampuan kewangan, kesesuaian masa dan jantina, malah tak menghormati langsung msemangat Ramadhan sebagaimana dalam tuntutan ugama.

Ada apa perlu majlis sedemikian seadanya dalam keinsafan hikmah yang terkandung dalam bulan tersebut? Buat apa berlapar disiang hari, berlonggok makan mahal ditempat camtu. Kan baik raikan sahaja masing-masing di Masjid dan surau berdekatan kediaman masing-masing.

Jadi apa bezanya kaedah begini dengan kera? Munafik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.