Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, July 1, 2011

Kehebatan Kerajaan PR Selangor Mengurus Hasil Pasir


Laporan di bawah di ambil dari Laporan DO Hulu Selangor kepada MB Selangor. Jumlah hasil pasir dari tahun 2007 sehingga Jun 2011 meningkat dari RM38 ribu kepada Rm2.2 juta.

Kalau nak harap BN buat macam ni, sampai kiamat lah.....

BN, bila negara nak bangkrap, suruh rakyat tanggung semua kos. Kroni dan UMNOPUTRA terus menerus kaya raya.

(Ehsan laman Facebook Faekah bt Husin)

2 comments:

Anonymous said...

patut lah habis pasir selangor...setakat jual pasir pun hebat ker???

jaga lah sikit alam sekitar..ada pasir jual...ada balak tebang...

itu bukan mengurus...itu menghabiskan serta menjahanamkan pasir yang ada...kita kena kembalikan BN di selangor kalau tak anak cucu kita kat selangor terpaksa pergi negeri lain untuk tegok macam mana bentuk pasir...

bodoh juga si tulang ikan nie...aku ingat kan dia cerdik tapi bingai rupanya...

zakwan said...

Anon 10:57 is clearly in a severe form of denial syndrome

"jaga lah sikit alam sekitar..ada pasir jual...ada balak tebang..."

Last I check, illegal sand mining has reduce dramatically under PR

Our sand profits has skyrocketed because TS Khalid is not much of the cronyism type of guy

Take at look at Johor under BN
Not only has our sands been given away to the Singaporean but there are also serious environmental problems due to illegal sand mining

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.