Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, July 25, 2011

Laporan Polis Mat Sabu Berkaitan isu Kecederaan Beliau kerana Dilanggar Polis

NOTA EDITOR: Ditujukan kepada semua yang menuduh Abang Mat Sabu berbohong. Perhatikan terdapat sebuta ada 2 kereta Polis WAJA dan Pajero hitam.

Saya sokong Abang Mat saman pols kerana diaibkan sedemikian rupa. Laporan polis di bawah adalah atas ehsan Poji@Topeng Perak.


Klik sini ataupun gambar dekat atas kalau tak nampak...

Dekat bawah ni pulak, kenyataan Mat Sabu masa Sidang Media di Pejabat SUHAKAM bertarikh 13hb. Julai, 2011...

http://youtu.be/zkbIp7W5KS0

Juga jangan lupa untuk melihat gambar X-Ray kaki Mat Sabu yang dimasukkabn skrew. Tiada orang dalam dunia yang mahu menyamar sampai ke tahap memasukkan skrew ke dalam kaki.(Ehsan Anaksungai Derhaka)



Tulang Besi

6 comments:

Anonymous said...

Bab Mat Sabu ni memang orang tak berapa nak percaya, kalau dia cakap betul pun orang ingat tipu...ye lah dia ada sejarah yg tak berapa elok untuk dikenang. Tapi apa kan daya, untuk terus relevan pembohongan untuk mendapat simpati harus diteruskan.

Malaysiandotcom said...

admin link blog den kat sini tq.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

apsal isu ni hang xde penyokong? pelik pelik pelik...

oh lupa pulak..blog ni mmg x dapat sokongan pon..

kah kah kah kah!!!

Anonymous said...

kata nak syahid....baru jatuh sikit dah kecoh....sanggup tipu tu yang tak tahan...ini lah orang pas cakap aje lebih...syahid konon...jihad konon...apa-apa pun padan dengan muka dia...dia mampus lagi baik...rakyat majoriti langsung tak kisah pun kat mamat bingai si mat labu nie, hanya rahman taik nie aje yang sibuk dengan mat labu nie...maklum lah abg angkat dia tu...

Anonymous said...

Silap tu, kena panggil Abang Mat Sabu. Itu cara TB buat panggilan manjanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.