Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, July 4, 2011

Najib kata Demo bukan Cara BN. Tulang Besi Jawab Dgn Gambar

Najib kata macam ni:



Tulang Besi jawab:



11 comments:

NextStoreWorker said...

bangsawan um-no mana tau atau buat2 tak tau macam mana jerit perit orang2 dulu nak merdekakan negara dan mesti diingat negara ini milik rakyat dan bukan makbapak sapa2 punya.....making sure pilihanraya adil dan telus maka kita akan dapat kerajaan rakyat yang lebih berwibawa dan amanah.....

Anonymous said...

Kalau setakat berjalan jalan mcm buat perhimpunan maulud nabi itu bukan demo brader....perhimpunan melayu menentang malayan union bukan dipanggil street demo...lagipun yg ditentang waktu itu ialah penjajah kafir omputeh.....BeRsIH yg bershit pada 9 julai itu adalah golongan kafir yg diketuai oleh anti islam no wahid haamjadah ambiga yg menyokong murtad umat islam....lain bro...kalau ko tak faham...ko suh bapak ko ajar

Anonymous said...

Pilihanraya PArTI Keadilan Rakyat baru baru ni Bersih ker?.?.tanya cikgu bard....

Anonymous said...

Masa kita tentang Malayan Union dulu kita mana ada MP untuk luluskan undang-undang. demokrasi pun tak wujud.

Inilah tahap kebengapan TB.

Anak Perelih said...

yang puak puak UMNO pi berdemo di Penang pada jumaat lepas tu apa ke jadahnya??? Yang demo UMNO buat demo di Kedah, Kelantan, Penang dan Selangor bantah kerajaan PR tu apa ke jadah nya??? UMunafikporNO!!!

otaklunyai said...

wah... budak kecik pon ada... kalau sekarang mesti puak2 laknat ni kata guna kanak2... tak kiralah malayan union ke apa ke... demo jugak lah tu... sajjaa puak2 laknat ni nak berbohong yg memang dah jadi zikir mereka... semoga Allah melaknat puak2 amno laknat nih... AMIN

Serious Shepherd said...

Demo bukan cara BN. Demo ialah cara UMNO Lama yang sudah lama berkubur.

Cara BN ialah:
- Demo sambil memijak kepala lembu
- Demo sambil membawa poster yang mengandungi kata2 kesat seperti 'natang' dan 'pu****k'
- Demo sambil membelasah wartawan atau sesiapa sahaja yang cuba mengambil gambar
- Demo menentang mereka yang nak menggantikan undang-undang warisan 'penjajah kafir omputeh' dengan hukum hudud

Anonymous said...

anon 1:47,

wahaha...klakar la tgk hujah ko...sape yg gubal undang2 pasal murtad...kat wilayah ade ke ckp org murtad salah..??? kah kah kah...

xyah la hujah lau ilmu xcukup....

ke sb mulut ko da kena sumbat ngan share bumi ataupun projek ni...??

ke ko masih merungut harga barang ngan minyak naik....hahaha

bengap btol pecacai2 umporno ni

Anonymous said...

Awat hangpa ingat kalau pejuang kemerdekaan dulu tak berarak ramai-ramai British nak belah ke? British dulu pun takut. Pejuang dulu pun ramai juga yang kena tangkap. Nampaknya sejarah berulang dan UmporNo tak belajar apa pun.

Kinik

Anonymous said...

haram jadah punya penyokong BN, bodoh tahap Gaban. Nak tunjuk pandai dalam soal agama konon...pirah mabuk. Baru la nie nak sibuk pasal murtad??? Cermin diri dulu ler bro...Islam kamu tu tahap mana? Solat 5 waktu pun tak tentu lagi buat...nak citer pasal murtad konon...pegi dah, pergi jahanamlah dgn korang, jgn nak cuba2 pengaruhi org lain jadi setan macam korang...

Anonymous said...

setakat puak-puak yang mengaku negara islam tak ada dalam quran tak payah lah nak tunjuk sial kau kat laman si babi nie...

tak payah lah nak cakap pasal islam lagi...sendiri fuck pelacur sendiri kata diri alim konon...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.