Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, July 1, 2011

PR Menang 5 Negeri Hasil BERSIH 1.0. Lupa ke?


Berita Hairan serta Utusan Meloya memainkan tajuk utama yang agak sama seperti berikut:

1.0 Pembangkang tidak menang langsung jika SPR tidak telus (Utusan Meloya)

2.0 Pembangkang tak akan menang langsung jika SPR tak telus (Berita Hairan)

Lupakah UMNO dan BN bahawa sebelum PR menang 5 negeri, telah berlaku PERHIMPUNAN BERSIH 1.0??

Bukankah sebelum ini tiada BERSIH, pembangkang kerap kalah dalam pertandingan?

Hanya bila ada pilihanraya yang bersih dan adil, baru pembangkang ada harapan untuk menang. Kalau tidak mimpi sahajalah pembangkang hendak menang

Tulang Besi

Sesiapa sahaja boleh lihat bahwa

8 comments:

Anonymous said...

Bukan sebab bersih...sebab Pak Lah dan khairy org dah menyampah...pak lah penaik minyak sampai 2.70 sen seliter...sebab tu ramai org marah....khairy bermaharajalela sebab tu puak umno pakat boikot BN...sebab tu BN kalah d selanor , penang dan perak....bukan sebab BeRSIh yg haramjadah ni....nah aku bakal undi balik BN dlm next election setelah najib naik jadi PM....sah aku pangkah BN .....cilakak itu keling ambiga akan aku campak ko ke KaRaLA....

Anonymous said...

Anonymous 3.13pm..

Org bahlul mcm ko lah yg membawa negara ini ke keadaan sebegini..

dah terbukti puak UMNO ni hanya memikirkan diri sendiri, dan memperkayakan diri & anak2 mrk..tapi hang yg bongok nak undi dia lagi...

depa dpt RM200 cukup kot?..tak kisah la kalau masa dpn anak tergadai...

Baik ko pi Kerala skali ngok!!

Anonymous said...

Malaysia lebih selamat di bawah BN....nak harap kat fuck katan rakyat....harap ayaq liur jer lahhh...

V7 said...

bodoh punya tulang babi nie...pakatan sial menang sebab pilihan raya kat malaysia adil dan bersih lah bodoh bukan sebab perhimpunan bersih bodoh kau tu...

pilihanraya 2008 membuktikan bahawa semua tuduhan terhadap kerajaan malaysia yang ditunjangi oleh umno (parti keramat orang melayu) adalah fitnah (undi hantu lah...undi pendatang asing lah...undi makhluk asing lah) semata-mata yang direka cipta oleh puak-puak pas yang sesat atau lebih tepat lagi puak-puak yang tolak ulamak dan tolak negara islam...negara islam tak ada dalam quran...alasan bodoh untuk tolak islam dan terima negara kebajikan...

V7 said...

Anonymous July 1, 2011 4:43 PM said...

Anonymous 3.13pm..

Org bahlul mcm ko lah yg membawa negara ini ke keadaan sebegini..

dah terbukti puak UMNO ni hanya memikirkan diri sendiri, dan memperkayakan diri & anak2 mrk..tapi hang yg bongok nak undi dia lagi...

depa dpt RM200 cukup kot?..tak kisah la kalau masa dpn anak tergadai...

Baik ko pi Kerala skali ngok!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau yang bodoh dan sial..kau sanggup terima puak-puak yang dulu mengaku diri mereka lah pejuang islam dan hudud...yang hari nie sanggup tolak ulamak dan pilih alamak...dan sanggup keluarkan kenyataan yang negara islam tak ada dalam quran semata-mata nak jilat puak-puak kafir harbi tu...

sudah lah...kenapa dengan negara kita??? kau tak ada kerja ker??? kerajaan malaysia yang ditunjangi oleh umno (parti keramat orang melayu)tak bagi kau biasiswa atau pinjaman untuk kau atau anak-anak kau belajar ker??? atau kau dan anak-anak kau terlalu bodoh dan sial sampai tak layak untuk dapat semua tu...

apa bukti umno fikir diri sendiri dan kaya kan diri dan anak-anak mereka??? setakat cakap aje macam tok guru sesat kau si nik ajis sial tu baik tak payah...

kau ada 4 saksi ker bodoh??? anwar ibrahim yang dah terbukti fuck pelacur kau kata tu fitnah...kau angkat anwar macam tuhan kau...bodoh punya melayu sial..

lim guan eng yang konek pun tak potong kau kata khalifah umar abdul aziz...bingai punya melayu...

perpuluh tahun kau dan puak-puak sial kau perjuangkan negara islam dan hudud sampai ada yang mati sebab negara islam dan hudud kau tu...kau kata mereka tu syahid tapi hari nie sebab nak jilat dan hisap puak-puak kafir sial kau tu kau sanggup kata negara islam tak ada dalam quran dan kau sanggup buang ulamak dan pilih alamak...

jadi puak-puak kau yang mati sebab negara islam tu macam mana sekarang??? syahid ker sesat??? biol punya melayu...

Al toot said...

kau ada 4 saksi ker bodoh??? anwar ibrahim yang dah terbukti fuck pelacur kau kata tu fitnah...kau angkat anwar macam tuhan kau...bodoh punya melayu sial..
.....................................

salam..
sedara V7...
mcm mana kau kata dah terbukti..buta kayu ka apa ka...
tengoklah elok2 budak darjah 1 pon tau bezakan antara perut boroi ka tidak..dalam video tu rambut pendek tak kan dok esok dah panjang berjela...baguih punya pelebat rambut dia pakai..aku pun nak...susah lah cakap kalu yg jenis terus ambil info tanpa selidik ni.....adios...

V7 said...

Al toot said...
kau ada 4 saksi ker bodoh??? anwar ibrahim yang dah terbukti fuck pelacur kau kata tu fitnah...kau angkat anwar macam tuhan kau...bodoh punya melayu sial..
.....................................

salam..
sedara V7...
mcm mana kau kata dah terbukti..buta kayu ka apa ka...
tengoklah elok2 budak darjah 1 pon tau bezakan antara perut boroi ka tidak..dalam video tu rambut pendek tak kan dok esok dah panjang berjela...baguih punya pelebat rambut dia pakai..aku pun nak...susah lah cakap kalu yg jenis terus ambil info tanpa selidik ni.....adios...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

wahai al toot (dah macam bunyi kentot dah kau nie)..

bukan aku kata lah bahalol...pakar yang kata orang dalam video seks tu 99.9% anwar ibrahim...kau nie biol ke apa...aku pulak yang kata, aku bukan pakar lah bodoh...mana lah aku tahu itu anwar ker, bapak kau ker...mana lah aku tahu. lagi pun aku bukan macam nik ajis tok guru sesat kau tu, dia lain lah sebab dia maha mengetahui...

budak darjah 1??? budak darjah satu yang kote pun belum tentu potong ker tidak tu...kau ni memang bodoh betul lah...aku tak pernah lah jumpa orang yang terlalu bodoh macam kau nie...

aku pulak yang ambik info tanpa selidik...aku cakap berdasarkan kenyataan pakar lah bodoh...mana ada orang nak kenal orang tengok perut...

ramai orang yang tak ada rambut boleh ada rambut lah...pakai rambut palsu lah bodoh...

Anonymous said...

astaghfirullah...
npe melayu sama melayu nk gaduh2..
kte kan sama2 islam..
igt Tuhan..
jgn caci org lain..
klu nk tego,sile tego cara berhikmah..
elakkan menyindir sesama muslim..
bykkan istighfar..kte manusia insan biasa..sama2 ade buat silap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.