Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, July 22, 2011

Tidak Nampak Muka Mat Sabu Dalam Video Polis

Tulang Besi menonton video di bawah. Pihak Polis mengatakan Mat Sabu berlakon dan berbohong dilanggar land rover Polis. Masaalahnya adalah video di bawah ini tidak mengandungi muka ataupun wajah Mat Sabu. Cuma yang kelihatan adalah dua orang membonceng motorsikal sahaja.

Apa yang boleh menafikan bahawa video dibawah hanya lakonan semata-mata selepas berlakunya peristiwa itu?




Tulang Besi

20 comments:

leekonu said...

Friday, July 22, 2011
Baru Sebulan Jadi Timbalan Presiden PAS Mat Sabu Sudah Lakukan 'Double' Membontot

Ini sudah jadi kes besar, tatkala baru sebulan menjadi Timbalan Presiden PAS Mat Sabu sudah lakukan 2 membontot dan ini sudah boleh diistilahkan sebagai double membontot. Maka selayaknya juga dia digelarkan sebagai Mat Sabu Al-Bontoti.

Membontot yang pertama ialah ketika dia menjadi pembonceng kepada seorang penunggang motosikal.

Membotot yang kedua ialah motosikal yang diboncengnya melanggar bontot Pajero PDRM.

Meskipun peristiwa ini dirakamkan oleh CCTV, Hadi Awang tidak akan menerima persaksiannya, kerana ia adalah besi yang tiada telinga.
Posted by Akar Umbi at 5:00 AM

senimanbujang lapuk said...

bila nampak muka.. ko cakap tak nampak lak btg mat syabu.. biasa ler.. dah nampak muka anwar berahi dlm video sex.. tak ngaku gak.. hahaha..
apa pun lakonan terbaik mat SYABU.. TERGOLEK dog mcm hanjing mabuk SYABU..
tulang besi: makcik makcik!!!!!.. polis ni cakap ABG MAT SYABU burrrrrrrrrrr..rrr... kelepupp... kecepupp.. pon pon pon... belanggar motokarrr...
makcik: ABG MAT SYABU ko mmg begitu.. selalu naik basikal.. tak naik motokar...

Anonymous said...

1.ginilah tb oii!!puak-puak totok macam hang!puak ahli paska!benda nampak pun akan kata tak nampak!bunuh diri pun!akan kata tak bunuh diri!sapa peduli!!dah memang ahli totok!!
2.cuma puak 60% tak totok!tak jadi ahli mana-mana parti!!sekarang dok nilai pakai otak yang dok dikepala!!bukan otak dikepala lutut!!
3.pakat-pakat dok gelak dengan kelaku puak-puak pas sekarang!!terutama puak macam mat sabu!mahfuz!!nampak benar depa ni puak-puak akai kurang sikit!!
3.nampak benar mat sabu dok guna akai anuar!cara anuar!!mungkin puak totok macam hangpa!!pujila!!tapi puak-puak lain nampak macam nak tergelak!nampak macam boddo jee!!
4.puak yang cerdik sikit dalam pas macam harun din!hassan ali!hangpa buang!!hangpa tak mau dengaq cakap atau nasihat depa!!hangpa lebih suka dengaq cakap puak pelawak!penglipor lara pas!mat sabu!mahfuz!hussam!!sebab tu puak-puak pas sekarang nampak macam kartoon jee!!macam mr bean je kelaku depa!!
5.kalau beginilah cara dan kelaku puak pas!hangpa bawakla macam cerita-cerita tentang rosmah!tentang altantunya!!tak termakan dengan kisah-kisah lucu lelakon mat sabu dan mahfuz nii!!
6.tu!!beng kok tu!!tak mati syahidka!!tak mau buat tahlilka kat dia!!atau hangpa tak mau huraika tentang perjanjian hudaibiyah semasa zaman Rasullullah dulu!!takkan tak dak hadiska!ayat Al-quranka yang boleh digunakan untuk menghalalkan puak-puak pas dicucuk idung oleh puak kapiaq nii!!

Anonymous said...

Rahman...kalau la kau beretika..pi la siasat sendiri..tgk moto apa,siapa bawa moto,kt mana berlaku...kau compare
dgn video tu...muka mmg tk nmpk sbb cctv angel saja..kalau la Allah bagi muka nampak..kau akan kata perut
pulak tak sama...so paham2 aje la

Anonymous said...

.kalau la kau beretika..pi la siasat sendiri..tgk moto apa,siapa bawa moto,kt mana berlaku...kau compare
dgn video tu...muka mmg tk nmpk sbb cctv angel saja..kalau la Allah bagi muka nampak..kau akan kata perut
pulak tak sama...so paham2 aje la


Polis tuduh, polis kena bagi bukti. Tu pun ko tak buleh paham ke, anjing UMNO?

UMNO tak paham benda ni. Ada ka Anwar kena tuduh meliwat, Anwar kena bagi bukti dia tak meliwat.

Patut Saiful la kena bawak bukti.

Puak2 UMNO otak binatang. Tak tau beza mana benar mana salah.

Anonymous said...

Kereta waja polis yg langgar

Anonymous said...

UMNO = YAHUDI.
UMNO = YAHUDI.
UMNO = YAHUDI.
UMNO = YAHUDI.
UMNO = YAHUDI.
UMNO = YAHUDI.

Anonymous said...

NEW VOTERS REGISTRATION
(we dont have mainstream media coverage, so please broadcast over the internet. thanks...)

COME register as a voter this weekend and next weekend at Rumah Anak Bangsa Malaysia (RABM) from 2-4pm.

Date:

16-17 July (Saturday & Sunday)

23-24 July (Saturday & Sunday)

Time: 2-4pm

Venue:

Rumah Anak Bangsa Malaysia,

66 Lorong Setiabistari 1,

Bukit Damansara

If you're already a registered voter, you can drive all your friends and family who are not yet a voter to RABM on these weekends!

+603-2095 0435
http://sayaanakbangsamalaysia.net

4RAKYAT

Anonymous said...

Rahman..bukankah kau yang tuduh itu bukan Mat Sabu..kau la kena cari bukti..tuduh pandai..cakap bohong pandai..bila bab serah bukti pandai plak swing...

Rahman..bukankah Saiful bawa bukti,,dna,lelaki y,lapuran doktor,kan anwar ambil dia keja. ..kena buat teh sampai luar negara si saiful ni..

Rahman..bukankah jam omega,video,twitter,eskay boleh jadi bukti.

Anonymous said...

Rahman..bukankah Saiful bawa bukti,,dna,lelaki y,lapuran doktor,kan anwar ambil dia keja. ..kena buat teh sampai luar negara si saiful ni..

Rahman..bukankah jam omega,video,twitter,eskay boleh jadi bukti.
.

Bukti Saiful = Saya diliwat tapi jubor saya tak ditembusi

Bukti Rahim Thamby Chik : 21 hb Anwar takda janggut. 22 hb ada janggut.

Hahahaha banyak la bukti ko, anjing kurap UMNO

Anonymous said...

Rahman,,janggut anwar kau nampak..jubur saiful pun tahu tembus ke tak..sepatutnya kau boleh nampak muka mat sabu tu..hebat betul ilmu si rahman ni pakai...ilmu kelentong hahaha

bunbinban said...

kalau mbm ni cara pikire pncacai umno, tak lama la tu. buka luas2 minda. jgn cite la pasal jam omega. kgn cite saiful kena liwat tapi jumpa najib sebelum kena liwat dan lepas kena liwat siap makan karipap lg. sok muka selamba je pegi keje lg. mcmmana dna lelaki lain yg tertampal kat buntut saiful tu?. dan yg paling2 penting, kalau anwar tak bermoral, bermoral ke sgt pemimpin umno?. tanya diri sendiri seikhlas mungkin. Apa definasi 'moral' dlm kamus umno dan bandingkan dlm kamus dewan. so bro pencacai umno, jadi la manusia yg melihat dgn mata hati bukan melihat dgn hati yg sakit. Kita jadi third force...amacam?. Sape tak betul kita tibai tak kiralah dr parti mana pun...amacam....berani?

Anonymous said...

Bro Bunbinban..

gua sokong sama lu...yang first kita tibai ialah Tulang Besi...apa macam ada berani bro

Anonymous said...

hahaaha..
blog TB yg tak laku..
cuba la tengok komen2 kat blog ni,
tak ramai pon set2 PAS yg komen n backup post TB..
byk post komen yang hentam TB jek..

mmg lawak gila..

pas tu utk post yg ni, lawak gila la TB pulak nafikan yg tu bukan mat sabu..

mat sabu rilex jek tak nafikan..

hahaha..
TB TB..hang ni lebih sudu dari kuah daaaa...

V7 said...

kalau berani wahai rahman tulang babi...buat lah sumpah laknat yang dalam video tu bukan abg mat sabu kau yang bodoh lagi biol tu...

tapi jangan lah buat sumpah laknat cara pondan yang kau buat kat blog kau tu...buat sumpah laknat macam saiful dan eskay buat. lepas tu kita semua tunggu sampai setahun...kalau benar dalam video tu abg mat sabu biol kau tu pasti kau akan dapat laknat atau bala dari Allah SWT...daripada kau asyik menyalak aje kat blog bodoh kau nie semata-mata nak menang kan si mat sabun kau tu...

V7 said...

bunbinban July 22, 2011 5:38 PM
said...

kalau mbm ni cara pikire pncacai umno, tak lama la tu. buka luas2 minda. jgn cite la pasal jam omega. kgn cite saiful kena liwat tapi jumpa najib sebelum kena liwat dan lepas kena liwat siap makan karipap lg. sok muka selamba je pegi keje lg. mcmmana dna lelaki lain yg tertampal kat buntut saiful tu?. dan yg paling2 penting, kalau anwar tak bermoral, bermoral ke sgt pemimpin umno?. tanya diri sendiri seikhlas mungkin. Apa definasi 'moral' dlm kamus umno dan bandingkan dlm kamus dewan. so bro pencacai umno, jadi la manusia yg melihat dgn mata hati bukan melihat dgn hati yg sakit. Kita jadi third force...amacam?. Sape tak betul kita tibai tak kiralah dr parti mana pun...amacam....berani?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

yang kau nie daripada tahun 98 asyik jilat dan hisap kote anwar nie kenapa??? anwar tu maksum ker???

semua bukti kau tolak...macam-macam alasan kau beri...dulu bukan kata video, gambar super impose pun kau mati-mati percaya sebab gambar tu gambar orang umno...tapi sekarang ni video tulen pun kau tak percaya sebab anwar dalam video tu...

dulu akuan sumpah si bala tu mati-mati kau percaya...sekarang nie sumpah laknat yang bersaksikan Allah SWT yang saiful dan eskay buat langsung kau tak percaya...kau tak yakin ker yang Allah SWT tu berkuasa...ker kau nie dah memang murtad atau kafir sampai langsung tak yakin dengan kuasa Allah SWT...

saiful dan eskay dah buat sumpah laknat kita serahkan kat Allah SWT jangan pertikaikan lagi...yang perlu dipertikai ialah bila anwar ibrahim yang kau anggap maksum tu nak buat sumpah laknat yang dia tak liwat saiful dan dalam video lucah tu bukan dia....

kau dah rasa ker..yang kau nie yahudi...cakap berbelit-belit...sanggup jilat dan hisap kote anwar dan kafir-kafir dap...

Anonymous said...

Mohamad Sabu berkata, jika polis tidak teragak-agak menyamannya kerana mendakwa dia menipu, pihak beliau juga tidak teragak-agak untuk menyaman polis atas dakwaan memfitnah dirinya-malaysiakini.


1.laaaaaa!!selama ni mat sabu dok jaja cerita je!!dia TIDAK buat aduan polis atau saman polis!!
2.hairan jugak!!kalau sebelum ni!!kalau puak mat sabu ni nampak PELUANG sikit!!depa mesti saman punya!!
3.cukupla mat sabu oii!!ingatlagi cerita mat sabu dalam majalah tamadun 1998!!dia bukan main lagi kata itu dan ini pada anuar!!
4.last sekali dia jadi anuar pula!!kelaku boddo macam anuar jugak!!
5. lapor atau saman la polis mat sabu oii!!sama jugak pada anuar!!saman je puak datuk T tuu!!papagomo dah TERANG_TERANG dok cabar anuar supaya saman dia tentang isu blue film!!
6.tengah pikiaq nii!!awat anuar dan mat sabu tak berani saman !!!
7.tak daq teloq kottttt noooo!!

Tulang Besi said...

cybertrooper UMNO yang tinggal komen2 ngarut ni, korang dah dapat gaji ke belum?

V7 said...

Tulang Besi said...

cybertrooper UMNO yang tinggal komen2 ngarut ni, korang dah dapat gaji ke belum
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

woi bahalol...aku cabar kau buat sumpah laknat macam saiful dan eskay buat tu...bukan suruh kau sibuk pasal orang dah dapat gaji ker belum....

kenapa puak-puak yahudi dah tak bagi kau dana lagi ker...sampai sibuk jaga hal orang dah dapat gaji ker belum???

sial punya rahman babi nie...

Anonymous said...

Tulang Besi said...
cybertrooper UMNO yang tinggal komen2 ngarut ni, korang dah dapat gaji ke belum?

JULY 23, 2011 1:20 PM

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

gini jek hang mampu komen TB?

kah kah kah kah kah kah!!!
kah kah kah kah kah kah!!!
kah kah kah kah kah kah!!!

menjatuhkan maruah blogger jek la hang ni TB..
dah jadi mcm pencacai murahan...

kah kah kah kah kah kah!!!
kah kah kah kah kah kah!!!
kah kah kah kah kah kah!!!
kah kah kah kah kah kah!!!

takde ke penyokong2 PAS nak tolong backup TB?

kah kah kah kah kah kah!!!
kah kah kah kah kah kah!!!
kah kah kah kah kah kah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.