Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Tuesday, August 2, 2011

168 Legal Aliens Registered as Legal Voters. Here's the Proof.

EDITOR'S NOTE: The original article is in Malay and written by a blogger named Poji@Topeng Perak. What i'll do it just show the list of 168 IC number belonging to Permenant Residents and Screenshots of their names and numbers registered aas voters with the Electoral Commission database.

PRU-13: Misi Pertahan Kuasa Dengan Kod "71"




Jelas dari sumber maklumat Website Suruhanjaya Pilihanraya sendiri dengan jelas, tiada menyatakan bahawa hanya "Warganegara Malaysia" sahaja yang ditakrifkan sebagai "layak" mendaftar sebagai pengundi dan layak mengundi setelah permohonan diluluskan.

Dalam Laman Rasmi Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia juga tiada dinyatakan bahawa "Pemastautin Tetap" juga layak sebagai pengundi. Hanya "Warganegara Malaysia" sahaja layak sebagai pengundi.

Dibawah ialah contoh MyPR ataupun Kad Pengenalan Malaysia Pemastautin Tetap (Bukan Warganegara Malaysia).


Dibawah ialah deretan nombor Kad Pengenalan Pemastautin tetap Bukan Warganegara Malaysia yang dikesan telah didaftarkan sebagai pengundi di Malaysia:
  1. 530824715008
  2. 671219715084
  3. 380424715016
  4. 650503715054
  5. 501124715020
  6. 561210715515
  7. 600602715505
  8. 690510715008
  9. 430106715072
  10. 470111715030
  11. 520915715311
  12. 521111715089
  13. 540622715164
  14. 620620715179
  15. 341026715342
  16. 500815715527
  17. 550707715285
  18. 600510715209
  19. 600720715004
  20. 620816715170
  21. 310622715144
  22. 560908715088
  23. 310901715366
  24. 550904715110
  25. 330118715194
  26. 381230715143
  27. 390203715054
  28. 441205715223
  29. 561124715156
  30. 600110715007
  31. 670918715070
  32. 190721715277
  33. 231027715339
  34. 380825715199
  35. 450727715030
  36. 600102715082
  37. 690608715487
  38. 490815715248
  39. 560101715028
  40. 650815715336
  41. 130427715247
  42. 601107715043
  43. 621214715098
  44. 310425715292
  45. 461014715173
  46. 530717715088
  47. 540201715166
  48. 540515715070
  49. 570527715200
  50. 570601715138
  51. 581215715168
  52. 630713715169
  53. 650418715009
  54. 740829715002
  55. 751028715081
  56. 560112715031
  57. 600703716187
  58. 551020715021
  59. 560920715152
  60. 631009715020
  61. 720322715099
  62. 630106715423
  63. 610515715039
  64. 730917715089
  65. 540515715038
  66. 450316715060
  67. 530927715123
  68. 561005715014
  69. 600718715048
  70. 711010715108
  71. 780413715187
  72. 610615716151
  73. 700620715291
  74. 571210715063
  75. 400811715118
  76. 640403715074
  77. 300407715169
  78. 321030715144
  79. 370722715197
  80. 510609715365
  81. 590613715555
  82. 590703715751
  83. 600323715545
  84. 610710715093
  85. 740612715001
  86. 611101715519
  87. 460814715054
  88. 740715715100
  89. 620427715177
  90. 311007715171
  91. 620805715829
  92. 520111715033
  93. 541230715004
  94. 570515715078
  95. 650612715256
  96. 510115715162
  97. 591022715064
  98. 750410715037
  99. 790607715125
  100. 740313715087
  101. 570101715246
  102. 530824715008
  103. 671219715084
  104. 520312715195
  105. 571109715405
  106. 380424715016
  107. 371215715103
  108. 540818715051
  109. 540830715038
  110. 650110715416
  111. 631105715311
  112. 600102715437
  113. 560703715527
  114. 600616715215
  115. 420107715155
  116. 550618715195
  117. 670624715104
  118. 620520715462
  119. 680810715254
  120. 590517715459
  121. 611106715008
  122. 291218715301
  123. 640505715198
  124. 460404715123
  125. 350727715278
  126. 601217715204
  127. 650410715207
  128. 560317715190
  129. 591104715295
  130. 420928715056
  131. 560405715465
  132. 620824715082
  133. 480309715078
  134. 500610715152
  135. 520407715200
  136. 560405715086
  137. 590406715165
  138. 640806715378
  139. 641130715187
  140. 750612715000
  141. 460202715205
  142. 581126715211
  143. 610305715479
  144. 450905715018
  145. 490227715209
  146. 610518715202
  147. 470806715117
  148. 511113715120
  149. 560314715291
  150. 581110715129
  151. 760612715077
  152. 791225715079
  153. 490322715186
  154. 580909715037
  155. 650503715054
  156. 670308715014
  157. 700404715027
  158. 560605715953
  159. 510808715181
  160. 620620715419
  161. 470116715101
  162. 470320715176
  163. 520328715042
  164. 420616715348
  165. 580318715246
  166. 250622715425
  167. 540429715138
  168. 540515715302
  169. 610203715099
Buktinya, print screen semakan dilaman Website Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia dibawah:


Harap dapat penjelasan dari Pihak Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia. Kesemua nombor-nombor diatas menggunakan Kod nombor "71" sebagai rujukan kelahiran diluar negara Malaysia.

Kalau tiada respon dari pihak Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia, kita mesti bersetuju bahawa Misi Kod 71 adalah Misi menjual Negara Malaysia kepada Pendatang Asing dan penggeraknya ialah Pemerintah Negara Malaysia sekarang yang takut kehilangan kuasa.

Demi kuasa, Maruah Negara diserah pada warga Asing.

13 comments:

Anonymous said...

Saya yakin sebelum segala rahsia KOTOR dalam daftar pemilih di selongkar, dibongkar PM akan umumkan Pilihanraya mengejut, terpendek dan terpantas di dunia. Tidak mustahil jugak satu hari kita akan ber PM kan seseorang yang bernama seperti Abdur Salem Karime Khan son of Adur Satir Khan.

SPR belum berbuat penambaikan kepada daftar pemilih sekrang asyik sibok ikut telunjuk BN nak urus pengundian pelajar luar negara. Entah semua mat saleh atau minah salih semua jadi pengundi!!!

abujay said...

Saya telah membuat semakan di laman web SPR dan mendapati status pemegang kad MyPR bernombor 640704715238 bernama Mismah adalah dalam proses permohonan. Kawasan mengundi beliau adalah di P096 Kuala Selangor DUN 11 Ijok. Pada pendapat saya sepatutnya nombor kad PR tersebut tidak patut berada di pengkalan data SPR kerana beza antara warganegara dan penduduk tetap (PR) adalah kelayakan untuk mengundi. Saya menaruh harapan agar SPR meneliti perkara ini dan jikalau benar pemegang kad MyPR ini adalah rakyat asing, sila tolak permohonan untuk mengundi tetapi jauh di sudut hati kecil saya merasa ragu dan gusar kerana tidak ada badan bebas lain yang memantau pengkalan data SPR. Saya cuma berdoa supaya mereka-mereka yang bertugas di SPR tahu akan buruk baik tindakan yang dilakukan.

Anak Perelih said...

dah lama dah BN buat kerja macam ni... di Sabah dah buat sampai ada reelection Likas...

Di kedah/perelih.. depa guna pendatang Melayu Burma... sila baca posting saya berkaitan ini...
http://anakperelihblog.blogspot.com/2008/03/pengundi-burma-sampai-ke-pekan-pahang.html
http://anakperelihblog.blogspot.com/2008/02/apa-tugas-peg-warga-baru-di-bilik.html
http://anakperelihblog.blogspot.com/2008/01/perumahan-pendatang-burma-telah-siap.html

dah la tu... mendatangkan masalah dengan orang tempatan pulak terutama di Langkawi/kuala perelih

Anonymous said...

kah kah.. korang punyer kesayangan si azmin ali pun ic no 71 gak.. apada!!!

Naz said...

Ha HA ah...sejak bila ic tgh 71 mesti PR...aisey..tak sukup selidik tuh..

Naz said...

klaka...71 je mesti PR ker? kurang kajian lg nih...

Anonymous said...

GEMPAR!! Ni ada lagi bukti kod 71 yang telah LAMA dibenarkan mengundi.

http://2.bp.blogspot.com/-iOS7​OZEhgWk/Tjjh_QG05dI/AAAAAAAADs​Q/lpmk25YBtTU/s1600/azmin.JPG

http://3.bp.blogspot.com/-vdpu​mFaZBjE/Tjjh9sOcq6I/AAAAAAAADs​I/QGq_4PA1tM0/s1600/saifuddin.​JPG

http://2.bp.blogspot.com/-wBr5​xaLqNYA/Tjjh-EFJHrI/AAAAAAAADs​M/h91ui2zz0Dg/s1600/zuraida.JP​G

Anonymous said...

setakat bagi bukti bodoh nombor 71 tu baik tak payah...aku nak kau buat sumpah laknat macam saful dan eskay buat...

kalau pemegang nombor 71 yang kau dakwa tu adalah warganegara malaysia dan bukan PR, maka kau sanggup terima apa saja bala atau laknat dari Allah SWT...

kau berani ker??? kalau saiful dan eskay berani kau yang alim taraf wali nie tak kan tak ada kote untuk buat sumpah laknat tu...setakat bagi nombor 71 tu, sama aje macam bukti video anwar fuck pelacur tu...mungkin kat thailand ada teknologi boleh hack sistem spr...sama macam teknologi thailand tukarkan muka johari kepada muka p. ramlee...siapa tahu...

Anonymous said...

korang nie jangan la wat tuduhan melulu........wat kajian balik....nie la kalo korang taksub sgt2 sampai fakta depan mate pon tak nampak....nah nie try bace fakta kat blog nie...

http://mymassa.blogspot.com/2011/08/blogger-pembangkang-kantoi-dalam-isu.html

Anonymous said...

tambah lagi 3 nama..
azmin ali 640825715269
zuraida kamarudin 580314715206
saifudin nasution 580314715206

yang tiga orang nie nak bagi mengundi x...?

Tulang Besi said...

tambah lagi 3 nama..
azmin ali 640825715269
zuraida kamarudin 580314715206
saifudin nasution 580314715206


Mana gambar kad PR Azmin Ali, Zuraida Kamaruddin dsbnya? BOleh tunjuk tak?

Kalau nak menipu pun berpada lah

tudin5 said...

SEBENARNYA KOD 71 BUKAN MERUJUK KEPADA PR. IA ADALAH KOD MERUJUK KEPADA MEREKA YANG LAHIR DI LUAR NEGARA. BARU-BARU INI JPN TELAH MEMPERKENALKAN KOD BARU UNTUK KELAHIRAN DI LUAR NEGARA. BOLEH RUJUK KE LAMAN WEB JPN.

Anonymous said...

Tulang Besi said...

tambah lagi 3 nama..
azmin ali 640825715269
zuraida kamarudin 580314715206
saifudin nasution 580314715206

Mana gambar kad PR Azmin Ali, Zuraida Kamaruddin dsbnya? BOleh tunjuk tak?

Kalau nak menipu pun berpada lah
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau nie bodoh ke apa rahman talib...nombor 71 dekat kad pengenalan tu tandanya orang tersebut lahir kat luar negara lah anjing...macam 3 ekor berok pakatan haram tu mesti lahir kat luar negara sebab nombor kad pengenalan dia orang 71 tapi dia orang bukan PR lah bahalol...

maksudnya wahai rahman bodoh...nombor 71 bukan bermakna PR tapi bermaksud dilahirkan diluar negara...dan semua PR memang pun dilahirkan di luar malaysia...tapi tak semua warganegara malaysia di lahirkan di malaysia lah bahalol...

orang pas memang sial dan bodoh...tu sebab lah negara islam tiba-tiba aje dah tak ada dalam quran...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.