Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, August 22, 2011

Fitnah Liwat II: Hebatnya Taktik Anwar

Hari ini, Anwar Ibrahim telah memberi keterangan beliau di mahkamah. Kita semua maklum, kes yang beliau hadapi adalah kes fitnah liwat Saiful Bukhari Al Kazzab.

Sebelum perbicaraan bermula, Anwar mempunyai 3 pilihan:

1.0 Memberi keterangan dari sebagai saksi dan boleh disoal balas oleh Pendakwaraya

2.0 Memberi keterangan "from the docks" - tidak boleh disoal balas oleh pendakwaraya

3.0 Berdiam diri

Anwar Ibrahim memilih pilihan kedua. Yakni memberi keterangan tanpa boleh disoal balas oleh Pendakwaraya.

Bagi Tulang Besi, ini adalah tindakan yang terssngat bijak oleh Anwar Ibrahim.

Buat apa Anwar mahu membiarkan kenyataan beliau disoal balas oleh Pendakwaraya yang terbukti pro kepada UMNO?

Pendakwaraya dalam kes ini telah membuktikan kepada seluruh dunia mereka tidak berminat kepada keadilan. Mereka cuma menjalankan konspirasi UMNO untuk memfitnah, mengaibkan serta memenjarakan Anwar Ibrahim.

Kes yang sebegitu lemah dan daeef seperti ini sepatutnya telah ditarik balik sekiranya Pendakwaraya berminat menjalankan keadilan.

Begitu daeefnya nilai kes ini sehingga pendakwaraya menetapkan dakwaan yang bercanggah dengan kenyataan Saiful Bukhari Al Kazzab.

Saiful kata beliau dipaksa oleh Anwar namun Pendakwaraya menyatakan perlakuan liwat berlaku dgn sukarela. Sesama mereka pun tak boleh nak buat keputusan yang betul. hahahaha

Yang lucunya, di akhir babak pertama kes ini, hanya Pendakwaraya sahaja yang mengatakan air mani Anwar ada dalam jubor Saiful. Berbaris-baris pakar yang memberi keterangan, tiada seorang pun yang mengecam Anwar sebagai "Lelaki Y" yang mana air mani Lelaki Y ini ada dalam jubor Saiful.

Inilah Pendakwaraya yang paling jahat dalam sejarah manusia dan tidak takut kepada bala Allah SWT.

Namun, masih diteruskan demi kepentingan politik Najib dan UMNO, khususnya. Mereka-mereka ini ingat dosa memfitnah Anwar ini tidak akan dibalas oleh Allah SWT samada di dunia mahupun di akhirat.

Jelas, mereka yang terlibat dalam fitnah ini adalah mereka yang tiada iman kepada ALlah mahupun hari Akhirat serta Alam Barzakh.

Jadi, apa perlu Anwar Ibrahim membiarkan diri beliau disoalbalas oleh pendakwaraya yang jelas mahu memfitnah serta mengaibkan beliau.

Lupakah kita perangai pendakwaraya yang tidak mahu menyerahkan segala bahan bukti berkaitan kes ini? Laporan polis Saiful yang asal pun sampai sekarang masih belum diserahkan kepada Anwar.

Tak hairanlah mengikut kajian Merdeka Center, tak sampai 20% rakyat Malaysia percaya tuduhan Anwar meliwat Saiful Bukhari Alkazzab.

Syabas Anwar Ibrahim atas kebijaksanaan kamu.

Tulang Besi

ps Sumpah Saiful adalah sumpah palsu. Mana mungkin Saiful diliwat kalau lubang jubor Saiful tak kena tembus? Hukum Allah SWT dihina sewenangnya akibat kes fitnah#2 ini.

Laknat Allah SWT ke atas kamu yang dibelakang fitnah#2 ini. AMINNN!!!!!!

10 comments:

Anonymous said...

aku cabar kau wahai rahman talib buat sumpah laknat macam saiful buat yang kau pasti bahawa saiful buat fitnah ke atas anwar ibrahim...dah berbuih mulut aku suruh kau buat sumpah laknat tapi kau macam anwar jugak takut...sebab kau salah kan???

Anonymous said...

Saiful Bukhari memberikan keterangan Bersumpah dan Peguam Anwar menyoal balas Saiful dengan pelbagai soalan dan ianya dijawap oleh Saiful Bukhari...tapi anwar ibrahim??? taktik hebat, kata rahman talib...kau nie anak ikan anwar ibrahim ker rahman...apa-apa pun syabas kerana kau memang sial...semoga Allah SWT turunkan bala paling hebat buat kau kerana dosa kau memutar-mutar isu...

Anonymous said...

Mamat agama UMNO ni ingat manusia tak boleh buat sumpah palsu. Manusia agama UMNO ni mempunyai tahap kebodohan tahap maksima.

Anonymous said...

Saiful Bukhari telah membuat sumpah bohong. Jubor tak kena korek, mcamana boleh air mani masuk?

Anonymous said...

Duit punya pasal beb..

Anonymous said...

Duit punya pasal beb...

Anonymous said...

Anonymous August 23, 2011 12:27 AM
said...

Saiful Bukhari telah membuat sumpah bohong. Jubor tak kena korek, mcamana boleh air mani masuk?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kalau dia buat sumpah bohong...kenapa Allah SWT tak bagi bala kat dia...dah 3 tahun dia buat sumpah laknat tu....

kau nak cakap apa sebenarnya...kau nak kata Allah SWT tu tak ada kuasa nak bagi bala kat saiful ker??? aku rasa kau nie salah seorang daripada yang 12 orang yang murtad tu...

nasib kau baik sebab pas dah tolak hudud sampai negara islam pun pas kata tak ada dalam quran...kalau ada hudud kena pancung kau nie...syabas walaupun kau murtad tapi kau masih hidup lagi...

Anonymoust said...

Allah tak bagi bala kat mamat tu, tak bermakna dia tak berbohong. kalau Allah bagi balasan on the spot, mana pula sifat Ar-Rahman dan Ar-Rahim Allah, untuk beri peluang hambanya bertaubat? kalau Allah bagi bala on the spot, mesti ko pun da kene panah petir sebab manusia setiap saat buat dosa bang. adoyai.. bende logik pun takleh pikir.

Anonymous said...

Anonymoust August 23, 2011 2:39 PM
said...

Allah tak bagi bala kat mamat tu, tak bermakna dia tak berbohong. kalau Allah bagi balasan on the spot, mana pula sifat Ar-Rahman dan Ar-Rahim Allah, untuk beri peluang hambanya bertaubat? kalau Allah bagi bala on the spot, mesti ko pun da kene panah petir sebab manusia setiap saat buat dosa bang. adoyai.. bende logik pun takleh pikir.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

maksud kau Allah SWT tak bagi bala kat saiful sebab saiful berbohong lah walaupun saiful telah bersumpah laknat??? Allah SWT yang sama juga tak bagi bala kat anwar sebab anwar bercakap benar walaupun anwar tak bersumpah laknat??? layanan yang sama diberikan oleh Allah SWT kepada saiful dan anwar walaupun keadaannya berbeza (seorang bersumpah laknat dan seorang lagi tidak) adalah disebabkan oleh sifat rahman dan rahim Allah SWT terhadap hambanya lah...

tapi masalahnya macam mana kau tahu yang saiful tu berbohong dan anwar bercakap benar...adakah kau sama macam Allah SWT yang maha mengetahui??? atau anwar ibrahim seperti nabi yang maksum???

Anonymous said...

eh , apa la pemikiran cetek sgt budak atas ni .." kalau dia buat sumpah bohong...kenapa Allah SWT tak bagi bala kat dia...dah 3 tahun dia buat sumpah laknat tu.... " apa la pemikiran kau ni wei ... adui . budak skolah rendah ea kau ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.