Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Tuesday, August 23, 2011

Siapa yang Liwat Saiful: Anwar atau Plastik?

NOTA EDITOR: Saiful mengaku kepada doktor Muhammad Osman Abdul Hamid beliau masukkan plastik dlm jubor beliau. Soalnya adakah Saiful diliwat Anwar ataupun dia diliwat PLASTIK?




18SX: Plastik Apa Yang Liwat Juboq Saiful?
‘Saiful beritahu plastik dimasukkan ke duburnya


Saksi pembelaan kedua, bekas doktor di Hospital Pusrawi Dr Mohamad Osman Abdul Hamid dalam keterangannya berkata Mohd Saiful Bukhari Azlan, pegandu dalam kes liwat yang membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim memberitahunya bahawa objek plastik dimasukkan ke dalam duburnya seperti dinyatakan dalam laporan perubatannya.

dr mohamed osman abdul hamid pusrawi hospital saiful bukhari azlan anwar ibrahim sodomy 2 interview 040908 07Apabila diasak oleh ketua pendakwaan Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden, Dr Osman (kanan) bersetuju bahawa Saiful mendakwa beliau diliwat oleh seorang VIP tetapi juga mempertahankan kenyataannya bahawa bekas pembantu Anwar itu juga mengakui objek plastik dimasukkan ke duburnya.

Beliau merupakan doktor pertama ditemui Saiful pada 28 jun 2008.

Saksi yang berasal dari Myanmar dan mendapat pendidikan perubatannya dari Universiti Yangon berulang-kali menafikan cadangan oleh Peguam Cara Negara II itu bahawa beliau tidak menulis plastik dimasukkan ke dubur selepas pemeriksaan dijalankan.

Jelasnya, Saiful datang ke Pusrawi pada 28 Jun, 2008 dan mengadu kesakitan di duburnya.

Selepas menjalankan pemeriksaan, beliau dapati tiada kesan koyakan atau berdarah di kawasan berkenaan dan ketika itu Saiful memberitahu dia diliwat dengan objek plastik dimasukkan ke duburnya.

Hospital Pusrawi Emergency ward 280708.jpg“Saya ada catatkan ini selepas Saiful beritahu saya selepas pemeriksaan dijalankan dan ada masukkan sebuah protoskop,” katanya.

Menjawap soalan Yusof, Osman berkata memasukkan plastik bukan meliwat. Beliau juga menafikan bahawa nota perubatan itu ditambah kemudiannya.

Yusof: Nota (mengenai objek plastik berkenaan) dicatatkan kemudian?

Osman: Nota ditambah selepas pasca pemeriksaan.

Yusof: Saya andaikan dia tidak kata sebarang plastik.

Osman: Dia (Saiful) ada beritahu saya.

Karpal, dalam pemeriksaan balas, kemudian bertanya sama ada nota dicatakan pada hari selepasnya. Osman bagaimanapun menafikannya dan berkata ia dicatatkan pada hari yang sama.

mKini

3 comments:

kittykat46 said...

Saiful suka mainan plastik...kah...kah...kah...teruk ya...

Anonymous said...

RAHMAN..hang kata sumpah itu makruh..tapi hang sumpah laknat depan kaabah

RAHMAN...hang cakap anwar bijak..sebab tak kena soal oleh pendakwa..katanya geng umno..tapi apa nasib saiful..disoal oleh pembela..geng pakatan

RAHMAN...hang tanya siapa liwat...Anwar atau plastik..apa motif hang..malukan anwar atau malukan RAHMAN

RAHMAN...hang suruh berdoa..kat depan kaabah hang tak berdoa ke..kenapa ya Allah tak makbulkan doa hang

RAHMAN..hang cakap hang lemah dan miskin..tapi hang masih mampu berbohong dan sebar fitnah..

RAHMAN..hang tak siarkan posting yang hang terasa...nampak hang tiada kreadibiliti,tak tulus dan jujur

RAHMAN..tak pa lah tak post pung..asalkan hang baca...teguran ini pun untuk hang sahaja

RAHMAN..hang terasa ye,...tapi hang tak kisah perasaan org lain..tapi kelakar la kalau RAHMAN terasa...ada PERASAAN RUPANYA ORANG YANG BERGELAR TULANG BESI

Janggut Putih said...

sinful bongok anak org pakai songkok tinggi macam waiter di sunda. binawe...elok beri buaya baham je lepas ni sebab fitnah orang. kalau tak beri buaya nanti lagi ramai tiru dia fitnah org nak dpt duit mudah. rakyat kerja mcm nak mampos cari makan tapi sinful sebar fitnah dpt duit juta juta. lepas tu tadah belakang pada khairul hitam legam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.