Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, September 1, 2011

Agama Baru bernama "Agama J*b*r Saiful"

Saya sedar tajuk posting saya ini agak kasar. Tapi, saya tiada jalan lain untuk menyatakan perkara ini dengan jalan yang lebih tepat. Maka, sedikit kekasaran terpaksa digunakan untuk ketepatan. Minta maaf kepda semua yang tersinggung.

Yang penting bagi saya adalah untuk UMNO melalui media2 mereka dan ahli2 mereka berhenti memperlekehkan hukum Allah.

Di alam Twitter, juak2 UMNO tidak habis-habis menggunakan sumpah Saiful sebagai alasan Saiful berkata benar. Dan, sumpah Saiful itu juga digunakan oleh mereka sebagai alasan menolak serta memperlekehkan hukum Qazaf di dalam Al Quran.

Maka, kalau dahulu TUlang BEsi biasa menggunakan terma "Agama UMNO" sekarang ini Tulang Besi telah menukar kepada terma lain, yakni "Agama J*b*r Saiful".

Hebatnya j*b*r Saiful ini sehingga hukum Qazaf yang terang lagi jelas dalam AlQuran boleh ditendang tepi dan diperlekehkan oleh juak UMNO dan UMNO sendiri.

Misalnya kartun yang disiarkan oleh Utusan di bawah ini. Pendek kata terus menerus hukum Qazaf di tolak dan diperlekeh oleh juak2 dan penyokong2 UMNO. Dan yang terbaru Saiful Al Kazzab diberikan ruang selama 2 hari dalam TV3.

Semuanya adalah bentuk perlekehan hukum Qazaf di dalam Al Quran Al Karim. Dan penghinaan kepada hukum Allah SWT dilakukan oleh UMNO secara terang-terangan di hadapan setiap warga Malaysia dan warga dunia.

Ada pula seorang bernama TunFaisal berkata kita menggunakan hukum Allah untuk melepaskan peliwat dan penzina. Punya taksub mereka ini kepada j*b*r milik Saiful Bukhari.

Maka, layaklah agama mereka ini dinamakan pengikut "Agama J*b*r Saiful". Pengikut agama Islam tidak akan tergamak memperlekeh ajaran agama mereka sendiri seperti yang dilakukan UMNO ini.

Pengikut agama Islam akan tunduk patuh kepada arahan2 dari Allah SWT seperti mana Lagi satu yang saya hairan adalah sewaktu Saiful jadi saksi beliau gagal membuktikan beliau hadir di dalam Apt tersebut bersama Anwar pada hari kejadian itu dikatakan berlaku.

Itupun juak2 UMNO masih mempertahankan J*b*r Saiful ini. Tak hairanklah Musa Hassan, Najib dan Rosmah kecut perut nak bertentang mata dengan Anwar Ibrahim.

Tulang Besi

7 comments:

dino.yp@gmail.com said...

sudah lah tulang b#b*, sedalam mana ilmu agama kau ? kalau sekadar ilmu cut and paste dari internet, buang masa jer .

Anonymous said...

kenapa rahman talib al-kazzab sanggup pertahankan anwar ibrahim...adakah anwar ibrahim itu nabi baru kepada agama pas ataupun anwar ibrahim itu maksum???

Dahan jati said...

Kalau kena geng sendiri , ada video pun tak percaya, sebab benda tu besi tak boleh jadi saksi, memalukan islam saja pendapat macam tu, mesti qazaf, tapi bila tuduh orang lain terlibat bunh altantuya tak pulak qazaf, berjuang islamkah macam tu. Kat kampung cakap nak islam, kat cina di pekan cakap semua sama, orang melayu bodoh tak matang berpolitik katanya, termasuk orang yang cakap tu.. Sejarah pun nak di putar belit.

Anonymous said...

RAHMAN...HANG BANYAK MEMPERLEKAHKAN HUKUM AGAMA

RAHMAN..HANG TAK TAKUT KE SATU HARI NANTI HANG AKAN MATI JUGAK....SEMPAT KE HANG NAK MINTA MAAF ATAU BERTAUBAT

RAHMAN..HANG BANYAK BEROHONG DAN MENYEBARKAN PEMBOHONGAN

RAHMAN..HANG BERSUMPAH LAKNAT DEPAN KAABAH..TAKUT NANTI HANG KENA LAKNAT..MINTA JAUH LA RAHMAN

RAHMAN..ISU CV HANG..TAKKAN KERANA CV HANG MEMUTUSKAN SILATURRAHIM..ADAKAH INI AJARAN AGAMA KAMU

RAHMAN..HANG TAK MENGAKU KAT DUNIA TAKPA..HANG BLOGGERS PEMFITNAH

Anonymous said...

tsk.....tsk.....tsk.....

ni semua sumpah-sumpah nih, kat dunia je.

insyallah masa kita semua ada kat padang masyhar nanti kita tengok sapa yg akan bersumpah dan siapa yg masih nak bersumpah

opisboi said...

whuish rameinya penyokong tegar sayFOOL al-juburie....masak lu kene belasah bro. lu ponya dahi tak ada tanda bro..sayFOOL dahi bertanda bermakna beliau kuat hantuk kepala bro.

Anonymous said...

opisboi said...

whuish rameinya penyokong tegar sayFOOL al-juburie....masak lu kene belasah bro. lu ponya dahi tak ada tanda bro..sayFOOL dahi bertanda bermakna beliau kuat hantuk kepala bro.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

hidup lagi rupanya si anak ikan anwar ibrahim nie....bulan puasa si anugerah tuhan tu berapa kali jubuh kau???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.