Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, September 21, 2011

Air Mani Saiful Dijumpai Dalam Jubor Saiful

Mengikut laporan Malaysiakini yg terbaru:

10.54am: McDonald says that on the B9 swab there is an unidentified person's profile which was not reported.

"It does not belong to Saiful or Male Y."http://www.blogger.com/img/blank.gif

11am: Yusof asks how Saiful's sperm was found in his own anus.

11.02am: Yusof says if there was a rape victim and sodomy took place after that, you will also have the DNA of the victim from the act of sodomy. How is this possible in Saiful's case as he is a male?

McDonald says he saw it in the results given by Seah. Saiful's DNA was in there.

11.05am: Yusof asks for short break.

TERJEMAHAN: 10:52am: McDonald berkata sampel B9 menunjukkan ada seorang yang tidak dilaporkan. Ia bukan milik Saiful ataupun Lelaki Y

11am: Yusof bertanya bagaimana air mani Saiful boleh dijumpai di dalam jubor Saiful?

11:02am: Yusof bertanya lagi kalau ada berlaku liwat atau rogol selepas itu, bukankah akan wujud DNA mangsa rogol dan liwat. Bagaimanakah ini boleh berlaku memandangkan Saiful ini seorang lelaki?

Dr Mcdonald mengatakan kewujudan airmani/Saiful ini bedasarkan laporan Dr Seah sendiri (DR Seah adalah ahli kimia kerajaan)

1105am : Yusof (pendakwaraya) meminta penangguhan

Dengan kata lain, laporan ahli kimia kerajaan UMNO dan Barisan Nasional sendiri menunjukkan wujudnya air mani Saiful dalam jubor Saiful.

Dan, Saiful sendiri memberitahu doktor di Pusrawi bahawa beliau telah memasukkan benda keras di dalam jubor beliau.

Tulang Besi




5 comments:

zakwan said...

Saifool al Liwati should be included in the Guinness Book of Records as the only human alive who can fcuk himself

Anonymous said...

Ish, Ish Saiful liwat jubor sendiri ke? Ini mesti konspirasi anwar ibrahim. Kerana airmani anwar pun termasuk dalam jubur Saiful. Entah-entah air mani Saifulpun ada dalam jubor anwar.

Anonymous said...

Macam ni ceritanya.Anuwar Berahi hisap batang Saiful sampai keluar air mani Saiful dan Anuwar telan.Bila Anuwar liwat Saiful dan pancut air mani dia,keluar sekali air mani yang dia hisap tadi.

Anonymous said...

Dear Zakwan,

Jangan jadi bodolah macam mak cik aku yang penyokong tegar Anwar. Dia mampus tak caya Anawr boleh jadi gay sebab dia kata Anwar dah kawin. Ada Azizah. Mana boleh dia jadi gay.

Air mani Saiful boleh ada dalam jubo dia macam-macam cara laaa. Ikut permainan sex dia dengan pasangan dia lah. Contohnya minta maaf ni lucah sikit pada yang bawah umur dan pada pembaca gay kat sini harap jangan baca (sebab nanti buat pulak)dan sila rujuk pakar perunding sexual dulu untuk tentukan kebenaranya :-

Contoh bagaimana ianya boleh berlaku:-
Saiful dan lelaki Y melakukan sex oral. Berlaku tumpahan air mani Saiful. Lelaki Y guna kan air mani Saiful sebagai pelincir untuk membuat penetrasi anus Saiful.

Atau benda keras (mungkin didlo atau tiub plastik, botol kicap timun ke atau durian - korang pikir la sendiri) yang didakwa Saiful digunakan bersama air mani tersebut sebagai pelincir untuk penetrasi anus Saiful. Samada Saiful lakukan secara sendiri atau di lakukan oleh Lelaki Y atau dilakukan oleh Saiful atas arahan dan untuk kepuasan sex lelaki Y perlu di buktikan.

Kalau korang ingat permainan sex dalam dunia ni semuanya molek dan indah macam yang berlaku di antara Aisah dan Rasulullah sahaja korang memang silap la. Orang sekarang dah gila. Eleh korang sendiri yang dah kawin pun tau apa yang korang boleh buat kalau bersama isteri korang. Serupa ka dengan Rasulullah dengan Aishah? Jangan tipu nooooo

Persoalannya siapakah pasangan dia itu? Adakah lelaki Y? siapa kah lelaki Y? Kenapa kesan air mani Y boleh berada di dalam anus Saiful juga?

kepala halus said...

kalau ikut cakap kutty sial tu saiful liwat jubor sendiri. auta keling kerala. keling bini botak gondol licin halusssss.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.