Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, September 19, 2011

Video Seks - Itu Bukan Anwar (Part 1 & 2)

ULASAN: Di siar sebagai membantu mengingatkan kembali berkaitan fitnah video blue Rahim Thamby Chik ke atas Anwar Ibrahim. Papagomo terbaru ini mengeluarkan rakaman CCTV untuk menyokong fitnah mereka ke atas Anwar Ibrahim. Bagi orang Islam, kita tidak boleh terima tuduhan dalam bentuk video ini. Namun, manusia seperti papagomo ini menganut agama baru, yang dikenali sebagai "Agama UMNO.

Jadi, tidak hairanlah mereka2 ini sewenang-wenangnya mempermainkan hukum Allah SWT seperti yang didedahkan dalam klip2 video di bawah:

Part 1:


Part 2:

PART 3




3 comments:

Anonymous said...

siapa pernah menyangka, papagomo yang pernah digelar penjual barang haram oleh seorang exco pemuda umno malaysia bisa mendatangkan ribut dalam benak otak anwar ibrahim, ketua pembangkang.

bila kena kat batang hidung dia, anwar akan kata ini konspirasi,rekayasa,fitnah menjalar kepimpinan tertinggi kerajaan yang sengaja mahu menjatuhkan maruahnya..

pada fikiran anwar, dia masih menyangka persepsi rakyat masih lagi di takuk zaman reformasi 1998. di zaman rakyat tertipu dengan pembohongan dan game politik mainannya.

rakyat akui pada waktu itu, ramai terpedaya dengan licik politik ayat konspirasi tajaan anwar.

hari ini, sudah masuk 2011.
sudah melepasi 13 tahun peristiwa reformasi.

hari ini pemikiran rakyat lebih ganas,keras dan mampu menerjah silap walaupun kamu itu pernah disokong.

rakyat dah tak terpedaya lagi dengan tangisan buaya wan azizah dan nurul izah. drama begini tak laku dalam arus pemikiran politik sekarang.

rakyat sudah menganjakkan diri lebih jauh dari itu.

rakyat pernah menyokong BN pada tahun 2004 namun rakyat yang sama juga pernah menolak BN pada tahun 2008.

asas pemikiran politik rakyat tak lain mahukan keberanian dalam membentangkan fakta.

2 hari lepas video aksi anwar yang lain pula dikeluarkan.
jelas dalam video tersebut, ada katil lain yang 'dipamerkan'.

mana tahu video itu merupakan aksi lain anwar bersama 2-3 wanita lain ? mana tahu..

papagomo pernah digelar penjual barang haram.apapun exco tu nak kata, bagi aku dia mencari rezeki untuk anak bini dia. cakap lah apapun pasal mamat gomo ni, dia tetap sahabat baik kami ...

jasa dan keberanian papagomo melanyak anwar kiri dan kanan akan difahami oleh rakyat pada saat ini dan satu hari nanti.

papagomo berjaya membodohkan anwar di pandangan umum.isu rakaman cctv ini sewajarnya perlu dijawap dengan penuh yakin oleh anwar berlandaskan kepada fakta, dan bukannya melontar ide konspirasi lagi dan lagi.

rakyat telah menerima fakta dan hujahan saiful.
rakyat telah menerima fakta dan keberanian trio T.

jadi sewajarnya lah anwar menelusuri keberanian yang sama sepertimana yang dilakukan oleh mereka. bukan merintih dan menangis mengenai dakwaan kosnpirasi.

mana pergi ungkapan membujur lalu melintang patah ?
mungkin dah tukar kepada membujur lalu melintang pukang.

anwar, satu nama yang bakal menjadi lucuan politik generasi akan datang.

Fareez Mansur said...

sejak bila papagomo berjasa?
Berjasa menegakkan kebatilan & kemungkaran dengan menabur fitnah. Dangkal sungguh fikiran anon 11.19pm

Fareez Mansur said...

"papagomo berjaya membodohkan anwar di pandangan umum.isu rakaman cctv ini sewajarnya perlu dijawap dengan penuh yakin oleh anwar berlandaskan kepada fakta, dan bukannya melontar ide konspirasi lagi dan lagi". SIAPA YANG BODOH SEBENARNYA-ORANG TELAN BULAT-BULAT SI PENYEBAR FITNAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.