Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, October 19, 2011

Ceramah Zul Nordin Dah tak Laku



Kalau dulu, Zul Nordin punya ceramah akan dihadiri ribuan, belasan ribu atau puluhan ribu.

Tapi selepas melompat katak pergi ke UMNO, lihatlah sendiri. Kerusi yang sedikit tu pun tak boleh penuh.

Rakyat Malaysia tak berapa minat nak dengar ceramah dari seorang yang menjilat ludah sendiri.

Ada seorang kenalan Tulang Besi yang dulu rapat dengan Tulang Besi. Sejak dari dulu dia kata Zul Nordin ni S.B. Dulu Tulang Besi tak percaya, namun akhirnya terbukti kata-kata kenalan Tulang Besi tu.

Tulang Besi

6 comments:

Anonymous said...

Orang macam Zul ni adalah contoh orang munafik. Tak payah le dia nak pakai ketayap. Tak payah le nak tunjuk alim. Inilah musuh sebenar. Mungkin pemimpim BN pun meluat kat dia. Tapi depa perguna dia untuk jahanamkan dia. Tengok le dalam PRU13 nanti. Memang BN tak pilih dia.Jangan le dia nak syok sendiri.

Anonymous said...

kita org kenal spy ni sejak dia mula chambering lagi . Tahu sape kawan2 dan contact dia di luar . Apa dia pernah buat di hadnyai dan rumah2 tertentu di kawasan pandan dan kuala lumpur . Kalah video dsai !!!

Anonymous said...

ya setuju, org macam dia ni sapa pun x nak buat kwn, pakai ketayap buat jatuh maruah org lain yg pakai ketayap, jgn ada non-muslim yg salah pikir org pakai ketayap semua perangai cam dia ni, ada macam gila glamour pun ada sikit.

x sabar tunggu PRU13 diumum habuan nak tengok reaction dia.

Anonymous said...

Kamu semua ni tak respect sikit pun, katak ni dah jadi Dato' tau seperti katak betina Dap tu pun Dato'.Bukan main...

Anak Mamak said...

Nyamuk pun tak mau dengar ceramah Zul Mamak Kimak nih.

Anonymous said...

Gambar macam ni boleh percaya ke? Gambar video pun orang boleh buat, ini kan pula gambar macam ni. Jangan buat fitnah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.