Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, October 28, 2011

PERKASA Muliakan Rahim Nor yang PENGECUT dan BACHUL?

Hari Rabu yang lepas, PERKASA telah menjemput Rahim Nor, bekas Ketua Polis Negara, untuk merasmikan Persidangan PERKASA.

Soalnya, apa yang hebat sangat pasal Rahim Nor sehingga hendak diberikan penghormatan sebegitu?

Inilah manusia yang telah menutup mata Anwar Ibrahim, mengikat tangan Anwar Ibrahim, menghumban Anwar Ibrahim ke dalam penjara dalam keadaan mata tertutup dan tangan terikat.

Tak cukup dengan itu, manusia hina ini telah memukul Anwar sehingga Anwar Ibrahim hampir mati. Tulang belakang Anwar retak dan Anwar telah dibiar semalamam dalam kesejukan dan keseorangan dalam keadaan kesakitan yang amat sangat.

Ini adalah tindakan seorang yang BACHUL, PENAKUT, PENGECUT, TIDAK BERMARUAH, TIADA KELAKIAN dan paling hina dalam sejarah orang Melayu. Malahan, saya merasa hina menjadi seorang berbangsa Melayu kerana adanya seorang bachul seperti Rahim Nor menjadi sebahagian dari orang Melayu.

Tokoh bachul dan pengecut seperti Rahim Nor inilah yang dibanggakan oleh PERKOSA pimpinan Berahim Katak.

Kalau Rahim Nor anak jantan kenapa pukul Anwar dalam keadaan tangan Anwar bergari, mata tertutup dan duduk dalam penjara?

Eloklah PERKOSA MULIAKAN TOKOH BACHUL DAN PENGECUT.

Hahahahah

Tulang Besi



4 comments:

Jantan said...

Rahim Nor tu elok kita Tampar je muka dia. Waktu bicara mata lebam sibuk minta maaf kata sekarang dah sakit mintak simpati. Tup tup sihat pulak sokong Perkosa. Kalau jumpa kat pasar elok tegur dia dah puas ke tumbuk orang???

Jantan said...

Tajol dah nak kojol. Zahid tu buat umpan jerung lagi baik. CEO SPNB tu sape? yg bini bogel ambik gambar tu ke??? hahaha....

Man Togei said...

Memang padanpun di panggil BACUL
Mula2 langsung tak nak ngaku dia yg pukul DSAI. Bila berita dah keluar masih sengap dan masih tak nak ngaku lagi.

Orang tua ni memang patut di simbah dgn air kencing ja muka dia ni.

Zi said...

Bachul tu maksud dia, kita macam pondan, kalau orang kata apa pun kita relak saja. Tapi rahim nor ni jantan kerana dia hantam anwar sebab maki dia macam macam. Memang anwar berjaya dalam permainannya untuk mengenakan rahim nor. Tapi tindakan Rahim Noor adalah logik dan rasional walaupun tidak profesional.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.