Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Tuesday, November 8, 2011

Chua Soi Lek/MCA Sokong Seksualiti Merdeka!!!!!!


UMNO dan kuncu2 mereka begitu galak menghentam AMBEEGA dan beberapa NGO kerana menyokong program "Seksualiti Merdeka".

Berita terbaru yang kita dapat, Presiden MCA juga memberi sokongan padu kepada program "Seksualiti Merdeka".

Malaysiakini melaporkan Chua berkata:

"Sekiranya, mereka mahu anjurkan ini (Seksualiti Merdeka) dalam suasana ‘low-profile’, saya tidak lihat mengapa ini tidak boleh dilakuka

"Bagaimanapun jika mereka mahu menganjurkannya untuk tempoh masa yang lama, ia akan menyebabkan ada yang tidak bersetuju,” kata Chua (atas, kiri) kepada pemberita di ibu pejabat MCA hari ini."
Tidak sabar nak tengok reaksi UMNO terhadap sokongan Presiden MCA terhadap program Seksualiti Merdeka ini.

Kalau Ambeega mereka boleh maki siang malam, UMNO wajib maki Chua Soi Lek dan kuncu2nya juga.

Ataupun UMNO mengamalkan "double-standard"? Hanya menyerang tokoh2 yang dilihat sebagai pro pembangkang. Tokoh2 pro UMNO yang menyokong "Seksualiti Merdeka" seperti Marina Mahathir, Nori Abdullah, CHua Soi Lek dsbnya tidak disentuh sama sekali.

Inilah contoh betapa munafiknya UMporNO.

Sekurang-kurangnya sokongan PAS pada AMBEEGA adalah hanya terhad kepada agenda BERSIH semata-mata kerana agenda BERSIH selari dengan ISlam.

Sokongan UMNO kepada MCA dan pelakon porno ini sekaligus membawa UMNO kepada menolak hukum Allah SWT.

Tulang Besi


2 comments:

Zi said...

Oi, hang kutuk la Soi Lek, yang pi kutuk umno tu buat apa, tak dak akai ka apa? Di malaysia ni takkan kita boleh halang orang nak kata apa pun. Macam dalam blog ni kalau di negara arab mungkin hang pun dah mampuih dah.

Anonymous said...

he says,you must be on low profile,i will support.
when you want to cheat on your wife,be on low profile too.even that i was caught.i am innicent

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.