Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, November 9, 2011

Marina Mahahtir pernah Merasmikan "Seksualiti Merdeka 2009"

Kenyataan terbaru Marina Mahathir:

“I am here only as a supporter because two years ago, I officiated Seksualiti Merdeka without any incident."
TERJEMAHAN: "Saya di sini hanya sebagai penyokong kerana dua tahun lepas saya telah merasmikan "Seksualiti Merdeka" tanpa apa-apa insiden"


Pengakuan terbuka Marina Mahathir, putri kepada mantan Perdana Menteri, Dr Mahathir Muhammad Iskandar Kutty, penaung PERKASA.

Soalnya sekarang:

1.0 Mengapa dua tahun lepas PERKASA hanya berdiam diri?
2.0 Mengapa tiada serangan bertalu-talu kepada Marina Mahathir, anak penaung PERKASA?
3.0 Mengapa tidak disebut walau sedikit pun bahawa anak mantan Perdana Menteri dan penaung PERKASA adalah penyokong kuat Seksualiti Merdeka
4.0 Salah seorang ahli Sisters in Islam adalah Nori Abdullah, anak kepada mantan Perdana Menteri, Abdullah Badawi. Sisters in Islam adalah penyokong tegar Seksualiti Merdeka. Mengapa tiada siapa yang bersuara?


Jelas, UMNO hipokrit. Zul Nordin al Kazzab hipokrit. Ezam Mat Nor hipokrit. UMNO Selangor hipokrit. NGO2 seperti PEMBELA, HIMPUN dsbnya juga hipokrit.

Manusia2 mcm inilah harapan kita untuk memperjuangkan Islam?

Bagi Tulang Besi, keputusan PERKASA berkempen untuk calon MIC pada Pilihanraya Kecil Hulu Selangor dahulu adalah bukti PERKASA adalah organisasi munafik.

Akhirnya terdedah kemunafikan puak2 ini.

Tulang Besi

7 comments:

Gerakan Anti Najib/Rosmah said...

Elok sangat ler bro.... Adik perempuan seorang penked dan yang lelaki pula gay. Termakbul sudah doa al-Marhum Ustaz Fadhil Noor semoga Mahathir diberi umur panjang agar beliau sempat melihat kerosakkan yang dilakukannya pada umat Islam dan rakyat Malaysia.

Anonymous said...

Woi beruk2 pencacai yg hamis lagi busuk, ngape skrng baru nak heboh2?

Dahan Jati said...

Yang lepas jangan dikenang lagi. Tapi yang saya heran pasai apa tulang besi anti sangat dengan orang yang tentang seksualiti merdeka ni, sepayuynya pakat pakat kita menentang yang mungkar ni barulah bolehnkata pejuang islam. Awat hang ada saham sama ka? Orang lain berjuang hang kata tak ikhlas, ini menunjukkan ada rasa ujub perasan diri lebih islam daripada orang lain. Bagauh sungguh la tu....

Anonymous said...

Anda mempersoalkan pihak yang menentang seksualiti merdeka sebagAi munafik, adakah ini bermakna anda menyokong golongan gay dan lesbian ini mengadakan festival mereka. Isunya kita membuat penentangan terhadap festival ini tapi anda bawak isu lain pula. Saya pun tak faham lah otak anda yang macam. Ilah menyebabkan politik melayu kebelakangan ini sangat teruk.

Anonymous said...

Ada dua ekok beruk yang tak faham isu. Bercakap kerana nak menyakit hati orang saja sedangkan cakapan itu menunjukkan kebanggangan diri sendiri. Orang macam ini patut disekih kepala saja. Bahlol.

Anonymous said...

Ada dua ekok beruk yang tak faham isu. Bercakap kerana nak menyakit hati orang saja sedangkan cakapan itu menunjukkan kebanggangan diri sendiri. Orang macam ini patut disekih kepala saja. Bahlol.

Anonymous said...

Kalau tak heboh skrang nak heboh bila? Di hadapan Allah? Di padang mahsyar? Tampat dimana kita di hisab? Kalau Ambiga sokong seksualiti merdeka mmang patut & wajar kerana dia jahil lagi kafir. Si Marina ni patut tunjuk apa yg betul sbgai seorg muslimah.

Adalah faedahnya berkawan dgn si Ambiga. Dia ni mencabar siapa sebenarnya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.