Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, November 18, 2011

PENDEDAHAN: Ezam Menjilat Ludahnya kerana Wang Ringgit

Rahsia Ezam Mat Nor terdedah akhirnya. Begitu sebuk akhir-akhir ini ke sana kemari menjilat ludah beliau.

Pada mulanya ramai yang tertipu.Ramai yang menganggap peninggalan Ezam Mat Nor dari perjuangan KeAdilan adalah kerana Ezam tidak puas hati dengan kepimpinan Anwar. Sedikit sebanyak telah menjejaskan imej Anwar Ibrahim apabila Ezam yang dianggap orang kanan lari meninggalkannya.

Mengikut memoir Dr. Syed Husin Ali, Ezam telah berkata:

“Doktor, sekarang ini saya tiada pekerjaan dan tidak ada sumber pendapatan. Pendapatan saya sebanyak US$3,000 sebulan di Indonesia sebagai pengarah sudah terhenti sejak syarikat itu tutup.

“Sekarang saya terpaksa bergantung hanya kepada pendapatan isterti saja. Malulah, walaupun gajinya besar juga, kira-kira RM8,000. Saya kena cari peluang untuk mendapatkan satu dua jawatan pengarah. Ini boleh hanya jika ada bukti saya sudah meninggalkan parti,” tulisnya dalam buku itu.


Selepas itu Ezam telah berkata:

"Doktor. Saya berhenti. Sekarang ini musuh saya bukan lagi Azmin. Musuh saya ialah Anwar. Percayalah saya akan melakukan apa saja untuk memusnahkannya,” Ezam didakwa berkata.


Ertinya, Ezam sudah berdendam dengan Anwar Ibrahim sebelum Pakatan Rakyat menang beberapa negeri yakni jauh sebelum pilihanraya 2008.

Maka, tak hairanlah Ezam diberi ganjaran dunia oleh UMNO dan Najib Tun Razak. Apa jasa Ezam kepada Malaysia untuk melayakan beliau dilantik Senator di Dewan Negara? Tidak lain hanyalah jasa beliau untuk menghancurkan Anwar Ibrahim tidak kira cara dan metod yang digunakan.

Termasuk cara yang diharamkan oleh Allah SWT.

Begitulah saudara-saudari pembaca sekelian. Janganlah kita terpengaruh dengan manusia seperti Ezam Mat Nor ini. Beliau mendapat ganjaran dunia dan habuan material untuk memfitnah dan menghancurkan Anwar Ibrahim.

Kalau kita percaya dan mengikuti jejak langkah Ezam Mat Nor, apa yang kita dapat? Yang pastinya kita dapat dosa kerana mempercayai fitnah Ezam Mat Nor.

Tulang Besi


4 comments:

Anonymous said...

mampus kalau dapat pemimpin mcm ni!! susah sikit dah tak boleh!

kami ni rakyat nak dapat rm1000 sebulan pun terkial-kial.

BodinKemaman said...

jangan kita lihat ezam kataknor dan zoolnordeen sahaja yang punyai perangai buaya lumpur, dalam PKR tu hanya 40% shj yang nak tegak keadilan sosial.Yang lebih tu jangan percaya, kebanyakan buaya lapar sahaja.
menyampah aku bila lihat MP PKR yang berlagak dan berakhlak UMNO.

Anonymous said...

orang macam tu memang sesuai duduk dalam umno...penuh dengan manusia hipokrit..pentingkan perut sendiri dari rakyat..

Jawa Totok Insaf said...

Contoh Anak Jawa Gila Duit.Gaji bini 8000 pun tak cukup. Kalau nak duit jgn masuk politik dari awal tapi jual punggung kat Chow Kit la Ezam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.