Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, November 14, 2011

Yakin Jatuhkan PR Selangor Dengan 200k Pengundi Indonesia

Nauzubillahiminzalik. Maklumat yg Tulang Besi dapat dari sumber2 Tulang Besi, mereka amat yakin menawan Selangor kerana mereka telah berjaya mendaftar 200k pengundi pendatang asing yang rata-rata berbangsa Indonesia.

Rata2 mereka sedang berasa selesa dan lega. Perancangan mereka untuk menawan Selangor telah berjalan dengan lancar.

Mereka telah memberi lebih 200k IC kepada pendatang asing dan kesemua pendatang asing ini sudah pun ada dalam daftar pemilih Selangor.

Yang terbaru adalah memberi IC dgn nama org biasa dan kod negeri Selangor.

Maka, bersiap sedialah kita melihat kejatuhan Selangor dalam pilihanraya umum nanti.

Tulang Besi

2 comments:

Anonymous said...

Mudahnya mengambil berita dan khabar angin sebagai isu. Nanti kalau kalah bolehlah bagi alasan pengundi hantu. Adakah semua orang yang kerja kerajaan dlm JPN dan SPR tu semua penyokong BN kah? Sampai 200K boleh didaftarkan dengan mudah. Nak buat spekulasi bolehlah supaya radio radio buruk kat kampung tolong sampaikan berita angin ni. Mudah mudahan orang kampung akan percaya. Tapi jangan haraplah, orang kampung nak percaya bulat bulat khabar angin pembangkang ni. Kita nantikan pilihanraya nanti..

Anonymous said...

aku setuju kalau kerajaan bagi kerakyatan yang banyak pada orang indonesia lagi banyak lagi bagus...macam singapore, tengok sekarang nie orang cina kat singapore makin banyak dan dah jadi rakyat majoriti tapi malangnya orang melayu pulak jadi rakyat minoriti...

kalau kerajaan pimpinan najib ambik ramai orang indonesia jadi rakyat malaysia maka makin ramai lah orang melayu kat malaysia dan orang melayu akan terus kekal jadi rakyat majoriti kat malaysia nie...kalau singapore boleh buat kenapa malaysia tak boleh??? lagi pun bumi yang kita pijak nie kan tuhan punya bukannya orang pas punya...

rahman salib la-kazzab nie memnag jumud dan bodoh orangnya...otak sempit...pendek akal...lembab dan lembik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.