Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, December 26, 2011

Fitnah ke Atas Adam Adli Ciptaan Blogger2 UMNO

ULASAN: Rupanya PApagomo, Parpukari dan beberapa blogger UMporNO telah menggunakan gambar seorang model dari laman web gay Filipina.

Lantaran tindakan berani Adam Adli menurunkan gambar Najib di PWTC, blogger2 UMporNO terpaksa mencipta fitnah baru untuk merosakkan imej Adam Adli.

Syukur blog Milosuam berjaya mendedahkan penipuan blogger2 UMporNO ini.

Selamat membaca

Tulang Besi



Gambar Lucah Adam Adli? Pencacai UMNO kantoi lagi!! .. Ini gambar sebenar.



Lantaran dari tindakan Adam Adli menurunkan bendera Najib dari PWTC minggu yang lalu, beliau menjadi mangsa serangan para pencacai dan juga Blogger Pro UMNO, ini kerana mereka menganggap tindakan itu amat biadad sekali .


Malah tindakan mereka menyerang Adam Adli membuktikan bagi mereka tindakan tersebut jauh lebih biadab dari menghina Rasulullah dan Hukum Allah.

Oleh itu seperti biasa Adam Adli menjadi sasaran serangan mereka dengan diedarkan gambar-gambar lucah kononnya ia adalah gambar Adam Adli - sila baca di SINI



Malangnya ada juga penyokong Pakatan Rakyat yang mempercayai bahawa gambar tersebut sememangnya gambar Adam Adli.

Sekali lagi gambar yang ditunjukan itu berjaya dibuktikan adalah fitnah apabila gambar tersebut rupa-rupanya adalah gambar seorang gay Filipina yang diambil dari sebuah web lucah untuk kaum gay.

Keadaan ini telah mengesahkan lagi kecenderungan pihak mereka menggunakan politik lucah dan cenderung menggunakan fitnah sebagai senjata untuk menjatuhkan lawan.



Dan apabila Milo Suam mendedahkan bahawa gambar tersebut adalah gambar seorang gay dari Filipina ada pula yang mempertikaikan kesahehan gambar tersebut kerana hanya sekeping gambar yang disiarkannya seperti di atas(lihat di SINI)

Antara komen yang tersiar “merepeklah rejam.kalau betul buktikan...rejam ni yg selalu tangkap gambar guna tab dan muka hitam tu yek?ini bukan milo suam*ini milo basi namanya.aku dah check budak kat atas.itu gambar kat profile adam adli.tulah asyik nak kencing jer milo basi ni.”

Jadi disini untuk menyokong pendedahan oleh Milo Suam itu aku tambah lagi gambar yang ada itu.. dari satu menjadi dua.. dan di akhir entry ini juga aku siarkan link website gay tersebut..

Kalau korang nak klik pastikan keliling korang tiada budak-budak berumur 18 tahun ke bawah..

Photobucket

Sumbernya sila lihat di SINI dan juga SINI.. risiko sila tanggung sendiri.. dan jangan salah anggap! bukan untuk promosi tapi untuk lebih menyakinkan lagi..

1 comment:

Anonymous said...

Inilah ISA baru untuk menjatuhkan rakyat yang berani buka mulut. Orang Inggris telah guna cara ini untuk menghantar pegawai pwgawi yang "gay" bertugas di jajahan terpincil mereka di Africa dan Asia. Sekarang ini menjadi alat orang orang yang Beriman.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.