Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Sunday, December 4, 2011

Kenali muka2 Blogger UMNO yg Pondan



Selama ini blogger UMNO bachul tidak berani tunjuk muka. Maka peluang ini digunakan untuk memperkenalkan muka2 Blogger UMNO yang selama ini telah:

1.0 Mempermainkan hukum Allah dgn menyebarkan fitnah2 seks yang tidak pernah dibuktikan i.e. tuduhan Anwar berzina hanya dengan merujuk video hitam putih yang kabur.
2.0 Memperlekeh hukum Allah dengan meenyokong tindakan UMNO menentang hudud dan hukum2 Allah yang lain.
3.0 Menyebar fitnah sesuka hati tanpa segan silu dan rasa berdosa.
4.0 Memalsukan dokumen rasmi kerajaan untuk propaganda murahan mereka
5.0 Memfitnah pimpinan2 Pakatan Rakyat seperti mengatakan Dr Halimah Ali ditangkap khalwat
6.0 Membela korupsi2 yang dilakukan oleh kepimpinan UMNO
7.0 Menyokong kepimpinan2 pro PERPADUANG yang mahu menyatukan PAS dengan UMporNO


dan banyak lagi dosa-dosa lain.

Semuanya dilakukan tanpa rasa dosa mahupun bersalah kerana identiti mereka tidak pernah didedahkan kepada umum. Mereka bebas berdusta dan memfitnah kerana orang tidak kenal siapa mereka.

Maka, sekarang identiti mereka didedahkan. Kita nak tengok berani atau tidak mereka meneruskan kerja sebar fitnah mereka selepas ini.

Tulang Besi tahu ramai lawyer sedang mencari maklumat identiti blogger ini untuk menyerahkan surat saman kepada mereka. Diharapkan pendedahan ini membantu kerja2 lawyer ini.

Sekian


3 comments:

Kelapa Laut said...

aku pernah attend bloggers gathering. bloggers umno yg datang (yg aku cam big dog & papagomo) haram tak sembahyang asar & maghrib. orang2 macam ni nak percaya pejuang bangsa & agama?

Dah dpt tangkap toyol said...

wah senang la kerja lawyer lepas ni. mamat penyangak ni kasut kilat tanda makan kenyang hasil lendir melacur. ambik lesen PSV bawak bas metro pun dapat duit mat oiii tak usahlah makan hasil haram jadi penulis upahan parti jahanamkan harta rakyat mcm kutty tuh.tuan tuan lawyer boleh serve any notice or demand we see they can sleep or not.

Tulang Besi said...

Kelapa Laut.,

Kalau puak2 tu jenis semayang, diorang takkan sanggup buat kerja sebar fitnah mcm diorang buat skrg ni.

Islam tu cuma tanam tebu di bibir je untuk diorang ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.