Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, December 5, 2011

UMNO Hina Pejuang. Jemput Parti Komunis Hadir Perhimpunan

Tak sangka UMNO lagi sekali buat perangai lidah bercabang. Tempoh hari maki Abang Mat kononnya hina pejuang2 tentera yang berjasa melawan komunis.

Tapi, dalam Perhimpunan Agung UMNO baru2 ni, antara tetamu terhormat adalah wakil Parti Komunis China. Tak cukup dengan itu, wakil Parti Komunis CUBA pun diorang jemput.

Bukankah Parti Komunis Malaya dulu adalah di bawah naungan Parti Komunis China?

Kalau ini bukan bukti UMNO lidah bercabang, tak taulah nak cakap apa lagi.

Muktamar PAS, Kongress PKR dan Mesyuarat DAP tak jemput mana2 wakil Parti Komunis dari mana-mana negara.

Hanya UMNO aje yang buat macam tu.


KLIK IMEJ

2 comments:

Anonymous said...

Nampak sangat TB tak ikut perkembangan dunia. Hubungan diplomatik kita telah mengalami beberapa fasa perubahan mengikut perkembangan dunia. Semasa perang dingin dulu memang kita mengambil sikap permusuhan dengan negara komunis kerana kita menyebelahi barat. Komunis memang musuh dan diperangi habis-habisan. Dengan berakhirnya perang dingin, barat dan komunis pun dah berbaik, maka kita pun tiada masalah lagi dengan negara komunis. Zaman berubah, kita pun kena berubah kearah yang lebih baik.

Ze

Anak Perelih said...

parti PAP singapore pun ada.. UMporNO dok kutuk kata DAP ni anak PAP kat Malaysia.. tapi bila bersidang... panggil wakil PAP Singapore ni.... UMporNO lidah bercabang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.