Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, January 5, 2012

Isu Pungutan Sampah Selesai di Serdang - Berita Harian

Dalam media masa UMNO menyebarkan fitnah kononnya pungutan sampah di Selangor pincang, tiba-tiba salah satu media UMNO (BERITA HARIAN) terlepas pandang dan memberi liputan positif terhadap pungutan sampah di Serdang.

Agaknya, dalam mereka beruasaha untuk sabotaj pungutan sampah di Selangor, mereka terlupa untuk pastikan media mereka tumpukan 100% untuk menyebar fitnah terhadap kerajaan Pakatan Rakyat.

Bagi Tulang Besi, biasalah ada masaalah sedikit apabila berlaku perubahan sistem. Tidak perlu diperbesarkan atau dijadikan isu murahan oleh UMNO dan Barisan Nasional. Kerajaan PR tidak korup, maka segala masaalah boleh diselesaikan dengan mudah.

Sepatutnya Noh Omar kena selesai isu harga padi yang tidak stabil dan tidak menentu yang menekan ramai penanam padi di Selangor.

Jangan buat muka tak malu untuk komen perihal pungutan sampah di Selangor.



KLIK IMEJ


Tulang Besi

span>

2 comments:

Waris said...

Saya kurang setuju dikatakan kerajaan PR tidak korup. Saya melaluinya sendiri dan saya kira PR dgn BN lebih kurang sama saja. Cuma bezanya kerajaan PR lebih mudah di maki.

Perlu diketahui bahawa PKR ialah bekas umno. Segala yg lahir dari perut umno adalah busuk belaka. Bukan semua tapi kebanyakan yg pegang projek minta upfront. No money no talk... macam sial je

Panglima pulun said...

aku sokong yang ni kalau dok telepas pandang memang kena maki selalulah PR ni.Tak hormat langsung puak2 AMNUUU NIH.Kita tau la selagi PR tak dapat tubuh kerajaan dan memerintah malaysia sepenuhnya selagi tu lah puak haramjadah ni boleh tunjuk kurang ajaq.pasai polis buat tak tau aje kalau pi repot pun depa ni masih lagi kebai dalam bab polis ni.Cubalah puak PR yang buat kurang ajaq menteri depa SB 4-5 dok tunggu satgi siap lah.Polis sendiri tak hormat mentri2 besaq dari PR nih.Cuba kalau mentri2 AMNOPORNO begegaq lutut bagi tabik hormat,suruh bunuh orang pun depa pulun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.