Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, January 2, 2012

Raja Petra Dah Jadi Anjing Kurap UMNO

Inilah petanda akhir zaman. Manusia sudah hilang maruah dan harga diri. Lebih teruk setengah2 manusia sanggup menjilat ludah sendiri dan menjual maruah diri demi wang ringgit.

Raja Petra sebelum ini terkenal mulut lancang dan becok mengutuk dan menista UMNO. Malahan Raja Petra sanggup berjuang habisan mahu membebaskan Anwar Ibrahim dari penjara.

Dulu saya percaya perjuangan Raja Petra itu adalah ikhlas. Tapi, setelah Raja Petra menelan ludah beliau dengan memberi temuramah kepada TV3 dan Berita Harian saya terpaksa mengubah pendirian saya.

Raja Petra ini menjadi popular kerana Anwar. Tanpa Anwar, tiada siapa akan kesah akan kewujudan Raja Petra Kamaruddin.

Tapi, nampaknya segala yang Raja Petra lakukan selama ini hanyalah sandiwara politik beliau untuk mencari populariti dan kedudukan semata-mata.

SAya juga merasakan seroang yang pro Anti Hadeeth seperti Raja Petra tidak mungkin akan terus menyokong PAkatan Rakyat.

Beliau mahukan Pakatan Rakyat menjadi secular liberal 100% seperti parti2 politik di Barat.

Beliau mengharapkan Zaid Ibrahim menang Timbalan PResiden PKR kerana Zaid Ibrahim adalah manusia liberal yang menyokong hak homoseksual.

Malangnya, Anwar Ibrahim menolak zaid Ibrahim kerana yang jelasnya Zaid hanya akan membawa keburukan kepda PKR terutamanya di kalangan pengundi Melayu.

Secara ringkasnya, Raja Petra yang satu masa dahulu dihormati tulisannya telah menjadi anjing kurap UMNO.

Saya merasakan Raja Petra melihat UMNO sahajalah harapan beliau untuk menghalang perlaksanaan hukum Allah SWT. Kebenciannya kepada hukum Allah sudah tidak dapat dihalang lagi sekaligus menjadikan beliau anjing kurap UMNO

Tulang Besi

10 comments:

Anonymous said...

Memang susah nak telan kebenaran kalau dah taksub. Nama lagi 'TAKSUB'.., kan?

Anonymous said...

Tak lama lagi dia akan dilantik Senator serupa macam Ezam.

Anonymous said...

1.memang dah dijangka !!dulu zol nordin kena!izam pun kena!
2.ko nak masuk neraka ka haji!!

wak-labu said...

Apabila tuan asal nya dah kurang kasi makan, anjing dah mula rasa kurang kenyang maka iapun cabut lari cari tuan baru yang boleh kasi dia makan kenyang2.

Anonymous said...

RPK daru dulu mana ada idealisma perjuangan dari hati yg bersih kerana Pencipta kehidupan ini, semuanya berlandaskan nafsu duit dan supremacy.
Umpan nafsu memang ada pada jaguh 'you help me, I help you'.

Anonymous said...

mungkin RPK cuba buat DSAI sebagai tidak relevan, dengan ini UMNO akan berhenti menghambat DSAI dan Pakatan Rakyat pula dapat fokus 140% memenangi PRU 13 dengan sokongan kebolehan PR sendiri dan bukan DSAI.

kita tidak boleh lupa 'Sun Tze Art of War' di mana rakyat terpaksa menentang regime lembu yang ganas mabuk bahalol lagi munafik.

bila lembu mengamuk, nyawa DSAI amat mudah sangat di tamatkan... makna nya, apa apa RPK cuba buat masa ini ialah untuk menidurkan lembu lembu ganas sebelum di korbankan di Aidil Adha nanti.

apa lah beza nya Najib dengan lembu Gemas?

Anonymous said...

Nak jadi pejuang tulin perlu ada daya tahan dan istiqamah..Ramai yg kecundang separuh jalan sebaliknya dijadikan "anjing suruhan" setelah d gertak dan x tahan susah...Anwar dah peringatkan dan sudah d tunjukkan contoh oleh Anwar sendiri..."Jangan berumah d tepi pantai jika x mampu menahan ombak yg melanda.."

Anonymous said...

bila raja petra anti umno, kau orang kata dia macam nabi yusuff sebab sanggup masuk penjara...bila dia pro umno kau orang kata dia anjing kurap pulak...nasib baik lah aku bukan digolongkan dalam kumpulan kau orang...semoga rahamn talib dan anjing-anjingnya dibangkitkan bersama-sama dengan anwar ibrahim si kaki main pelacur tu...amin...

opisboi said...

keh3,0000x akhirnya si meRePeK sulah sedia nak CIOUOM MOLOT ngan anak badak.

Jantan said...

bagi aku semua penulis berhak utk menulis apa yg dikehendaki. perjuangan rakyat bukan utk lantik anwar sebagai pm tetapi lebih besar dari itu. jika pakatan taksub utk lantik anwar sebagai pm maka mudah shj utk bn atasinya iaitu penjara atau bunuh anwar.jika ada pelapis anwar penjara atau bunuh lagi. bodoh sgt kah org pkr sampai anwar nak kena bunuh pun dibiarkan???? mana otak kalian??? bila rpk beritau org anwar tak relevan lagi so tak perlu penjara atau bunuh dia maka puak bongok dlm pkr pun melompat2 sebab tak berakal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.