Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, January 9, 2012

Sekarang Masanya Anwar ke Mahkamah Syariah Pula


Syukur Alhamdulillah kerana mahkamah telah mendapati Dato Seri Anwar Ibrahim tidak bersalah d atas tuduhan meliwat Saiful Azlan Bukhari.

Bagi Tulang Besi, sekarang ini masanya Anwar mengheret Saiful dan Dato K ke Mahkamah Syariah pula atas tuduhan Qazaf.

Penting bagi Anwar melakukan perkara ini kerana jutaan umat Islam di negara ini telah terjerumus dalam satu dosa besar yang dipanggil “qazaf”.
“Qazaf” ini bermaksud menuduh seseorang tanpa 4 orang saksi. Dosa Qazaf ini tergolong dalam salah satu dosa besar. Dan di dalam hukum hudud, wajib dikenakan 80 kali sebatan.

Adalah lebih baik seseorang Islam itu memakan seekor babi dari melakukan dosa Qazaf ini.

Wajarlah Anwar Ibrahim mengheret Saiful Bukhari, Dato’ Eskay dan Dato’ T itu ke mahkamah syariah sebagai pengajaran kepada seluruh umat Islam bahawa dosa Qazaf itu dibenci Allah SWT.

Kalau Dato Seri Anwar melakukan ini, inshaalah, pahala “NAHI MUNGKAR” akan turun dengan banyaknya ke atas beliau kerana beliau dengan jelas memerangi kemungkaran.

Segala yang telah berlaku dlm isu Saiful Azlan Bukhari ini adalah KECIL berbanding dosa qazaf yang telah dipalit kepada jutaan umat Islam di Malaysia ini

Kemurkaan Allah SWT itu jauh lebih ditakuti berbanding dengan penjara.


Tulang Besi

10 comments:

Atas Pagar said...

TB pula patut di "Qazaf" kerana hari hari memfitnah UMNO, BN control court. Tapi bila menang tu, senyap aje. Tak pulak kata court kena kontrol.

Anonymous said...

I sokong U TB

Harap2 si Jamil Khir & Che Mad Che Min tak lagi buat dajjal menghalang penggunaan Hukum Allah.

otaklunyai said...

bukan bermakna tak kontrol... tapi amno laknat dah tak boleh nak kontrol mahkamah... tunggu muslihat apa plak selepas nih dari puak2 laknat nih...

Anonymous said...

Dato K?
Dato K bukan suami Siti Nurhaliza ke?

Anonymous said...

1.Anuar tidak akan berani kemahkamah syariah!menang pun kerana taknikal dan kalpal memang pakar mencari kesalahan teknikal pendakwa! bukan tidak bersalah kerana meliwat!dua perkara yang berbeza tu!
2.Dan najib rasanya ingin menang secara "jantan" pada pru 13 nanti!

Anonymous said...

Kangaroo, huh!? So, the High Court Judge whom Malaysian opposition leader Anwar Ibrahim accused, together with PM Najib Razak, "of using a 'show trial' to destroy his political career and extinguish any threat to the mostly Muslim nation’s ruling party"[Anwar assails Msian judge, court - WSJ, Aug 23 2011] acquits Anwar this morning.

bunbinban said...

gua nak tanya sket ahli2 umno nih. BERMORAL sgt ke pemimpin kamu?. Jawab dgn ikhlas. Tak yah malu2. Nih gua tanya kat ahli2 umno yg bawahan yg tak pegang apa2 jawatan dlm parti tapi menjadi penyokong tegar umno. Baik yg tua maupun yg muda. Atau hanya bila meliwat je di anggap tak bermoral?. Zina, judi, arak, rasuah, bunuh, fitnah tidak menjadi satu kesalahan moral?. Gua bkn penyokong atau pendewa Anwar tapi gua konpius dgn definasi salah laku moral oleh UMNO nih. Gua bergaul dgn semua org parti politik. Gua dah masak dgn ahli2 politik nih. Gua di besarkan dlm keluarga yg mana aruah ayah gua dulu pemimpin UMNO bahagian. Sebelum dia meninggal, satu je pesan...jgn aktif dlm UMNO coz UMNO is sucks!. Namun gua sebenarnya semenjak berumur 14 tahun dah nyampah dgn UMNO....hahaha...

Anonymous said...

3.44 pm...jantan apa kalu debat pon tk brani...pii raaaaa...

Anonymous said...

Umno Da Xboleh Beli Court? Kelakar la dia ni, kalau anwar salah td mesti da kata court kena beli la? Mana adil mcm tu.. Ni ke parti keadilan? Selamat aku da keluar PKR.. Perkasa lg relevan..

Anonymous said...

Menang court bukan sebab court tu bersih, tapi dah tak boleh nak pusing-pusing lagi.Terpaksalah lepas si nuar tu pasal pemimpin Bn semua otak lembu!
Tapi TB, dalam islam, kalau yang dituduh mengaku tak buat benda tu, tapi yang menuduh pula beria-ia mengatakan benda tu berlaku, sepatutnya yang menuduh patut kena hukum pancung.Hukum Allah memang adil hanya manusia je yang tak belajar agama kata benda tu pelik.saya nasihatkan sapa-sapa yang nak buat tuduhan jangan pandai-pandai sangat kerana akhir zaman banyak manusia jahil.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.