Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Saturday, February 11, 2012

Lagi Satu Janji UMNO Yang Tidak Tertunai

DI bawah adalah janji UMNO/Barisan Nasional semenjak sebelum pilihanraya 2004 lagi. Sudah hampir 10 tahun, namun janji masih tinggal janji.

Lain kali, kalau tak pasti jangan buat janji. Kuasa Allah SWT papan tanda yang mengandungi janji ini masih dalam keadaan baik.

Tapi, ini semua adalah perangai UMNO. Suka tabur janji tapi habuk pun tarak. LEpas tu ada hati nak kata Pakatan Rakyat tak tunai janji.


KLIK IMEJ



KLIK IMEJ


KLIK IMEJ


6 comments:

kadri said...

Bro lu ckp senang la lu pandai bikin la ini tempat hehe suruh pkr buat skang lu majukan la yg dah lepas toksah dikenangkan . Skang gua tinggal sini beb lu suruh org lu bikin hehe maaf yer dialek cine plak harap majukan la tempat ni terbengkalai 1997 lg rakyat dah undi r sivarasa please maklumkan

Anonymous said...

As promised - to know about Atan bin Hashim here's the link -
http://search.mywebsearch.com/mywebsearch/GGcached.jhtml?searchfor=www.rajaahmadnasir.blogspot.com&curl=http%3A%2F%2Frajaahmadnasir.blogspot.com%2F&qid=4cf50da81501f9fc51607c1eda629d8b&ord=0&ptb=C2B35B3D-A053-474E-9159-6BA45AF5352C&cid=Yvjt7T8NtSkJ&ct=GC&id=YKxdm016YYmy&pg=GGmain&ptnrS=YKxdm016YYmy&action=click&pn=1&st=site&tpr=dnssb&isDirResults=false

Anonymous said...

Duit dah di pakai beli Sarjana Doktor Universiti kot...zaman sekarang mesti ada Sarjana PHD ke, Doktor (Dr.) ke, Professor ke, kalau tak tak nampak cantik jadi Pemimpin Parasit kata nya. Maklum lah di zaman moden ni, ada banyak parasit di mana mana aje kita tengok. Dunia dunia....

Anonymous said...

Macam biasa..kroni UMNO bila dh dpat p'runtukan projek, songlap duit projek bt macam duit sendiri..rakyat tahu k'banyakn projek kerajaan UMNO m'hadapi masalah sperti ini..x perlu p'yokong UMNO membela kroni2 (b'salah) ini kerana mereka memalukan org melayu dgn tdak tggngjwb m'laksanakn pojek..

Anonymous said...

Macam biasa..kroni UMNO bila dh dpat p'runtukan projek, songlap duit projek bt macam duit sendiri..rakyat tahu k'banyakn projek kerajaan UMNO m'hadapi masalah sperti ini..x perlu p'yokong UMNO membela kroni2 (b'salah) ini kerana mereka memalukan org melayu dgn tdak tggngjwb m'laksanakn pojek..

pakcik lan said...

Utk pru13 Tapak ni Akan Di Majukan sbg "Tapak Perkuburan. Satu lg projek UNTUK BN"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.