Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Saturday, February 11, 2012

Saksikan Cara Mereka Mahu Merampas Negeri Selangor

ULASAN: Saudara/ri pembaca saksikan sendiri kaedah yang digunakan oleh mereka untuk merampas negeri Selangor. Pengundi2 yang datang dari jauh seperti Perak dan Johor didaftarkan di dalam sesebuah DUN (dlm kes ini DUN Chempaka yg diwakili PAS/Pakatan Rakyat).

Saudara/ri, inilah yang dipanggil sebagai PENGUNDI HANTU. Yakni, orang2 yang tidak wujud dan tidak tinggal di dalam DUN atau Parlimen tersebut tetapi boleh mengundi di situ.

Kalau Pakatan Rakyat tidak mengambil tindakan segera, maka peristiwa PAS jatuh di Terengganu akan berlaku di Selangor.

PAda mereka yang tidak ada kemampuan atau tiada terlibat dalam proses pilihanraya, diminta berdoa kepada Allah SWT secara kerap. Yakni, berdoa supaya penipuan pihak "sana" itu DIGAGALKAN oleh ALlah SWT. Mohon pertolongan Allah SWT supaya diturunkan bala kepada mereka2 yang terlibat dalam penipuan ini juga.


KLIK IMEJ


KLIK IMEJ



KLIK IMEJ


KLIK IMEJ


KLIK IMEJ



KLIK IMEJ


Tulang Besi



4 comments:

Anonymous said...

Tuduhan yg lemah dan tak berasas. Biasala org tukar alamat kad pengenalan. Apa buktinya umno arahkan org ni tukar alamat?apa buktinya umno arahkan spr dan jpn tukar alamat diorang?apa buktinya diorang pi mengundi hari pilihanraya umum nanti?jahat tul la. Pengundi hantu ikut definisi tulang besi spt dlm artikel ni, tak sama ke dgn org kelantan yg berbondong2 balik kg mengundi kat kampung padahal tak wujud pun di kampung sbb duduk di kl.pi lah undi di kawasan tmpat tinggal semasa.

Anonymous said...

Ko ingat kerja mudah nak jadikan hantu drp. Org. Yg. Masih hidup. Awat dia tak payah undi di tempat dia kah.

Anonymous said...

Sudahla..UMNO buat daftar org asing PATI siap ada borang keahlian boleh m'gundi, sistem p'daftaran pemilih pilihan raya 'sistem sgt lemah'..byk masalah timbul tapi badan NGO ni nmpk gaya pn geng UMNO..rakyat bukan x tahu cerita, setakat tgk berita tv,radio,paper sume cita UMNO baik, sgt bagus..

pakcik lan said...

Apasal borang mohon x tandatangan? Hantu kuku panjang x leh pegang pen atau cap kari agaknya. Confirmed umno parti berhantu! Tahniah TB

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.