Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, February 3, 2012

Zukifli Nordin Tak Bayar Hutang?

Alam TWITTER ni alam yang sangat berbahaya. Apa sahaja komen kita pasti dijawab dengan begitu pantas oleh dunia yang membaca.

Seperti apa yang berlaku kepada Zulkifli Nordin di bawah:



4 comments:

Anonymous said...

Alahai Zul Nordin !

Kan pecah tembelang hang. Hutang tu wajib dibayar tau !

Atas Pagar said...

Alahai puak PR. Korang ni dah siasat ke belum. Semua orang boleh main dakwa kat Tweeter. Aku pun boleh dakwa TB hutang dengan aku, Anwar hutang dengan aku, LGE hutang dengan aku.

Terserlah mentaliti puak pr. Asal benda tu kena kat lawan dia, terus dia terima, walaupun bukti ke apa ke semua tak perlu. Tapi bila kena tang dia, sekalipun kita bagi bukti video pun dia tak percaya.

Anonymous said...

Yop..Hutang jgn lupe bayo..
:)

Anonymous said...

berapa zul hutang???...aku boleh tolong bayarkan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.