Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Sunday, April 29, 2012

Pemandu Kereta Polis SOGO Pakai Helmet dan Seluar Pendek?

Isu peserta BERSIH menterbalikkan kereta polis dijadikan sensasi oleh media2 pelacur milik UMNO. Hakikatnya, kereta polis tersebut telah menyebabkan tumpahnya darah beberapa peserta BERSIH yang tidak berdosa. Sila rujuk video klip di bawah. 

Rupa2nya:
1.0 Peserta marah kerana kereta polis tersebut telah melanggar beberapa peserta
2.0 Terdapat tompokan darah di atas jalan menandakan kecederaan yang sangat serius
3.0 Kereta polis diterbalikkan kerana mereka beranggapan ada orang terperangkap di bawah
4.0 Kenyataan kereta polis diterbalikkan kerana merusuh adalah fitnah
5.0 Kalau tiada provokasi polis, suasana huru hara tidak akan berlaku
Syukur alhamdulillah ada YOUTUBE. Dapat kita tengok suasana sebenar dan tidak terperangkap dengan propaganda UMNO dan Barisan Nasional. 

 

7 comments:

Anonymous said...

Ini blog anak haram jadah.

Anonymous said...

bro aku ada situ kalau x silap aku la budak yg pakai helmet tu dtg dr belakang bukan dr dlm kereta polis.. budak ni la wartawan al hijrah dia kononya cuba nak slamatkan polis tu

ada 1 cerita lagi kata dia nak blasah polis tu tp dia kene blasah dgn org ramai sbb cuba buat provokasi

wallahualam..

Anonymous said...

Jangan bagi alasan, seluruh dunia dapat lihat gelagat ganas pendemo bersih kali ini. Bila ramai mula nak mengganas tak kira undang undang lagi. Memang celaka betul orang yang merusuh tu.

Anonymous said...

Kalau niat nya nak merusuh, bukan setekat kereta polis tu je yg terbalik tapi SOGO, kedai2 n kenderaan dah trbalik n trbakar....

Anonymous said...

Kita dekat sini bukan masa nak sokong mana mana pihak, ia itu banyak saksi dan bukti, bukan peserta bersih buat hal..boleh jelas dari lontaran bom gas ke dalam kereta dekat puduraya sana, adakah nampak pemandu itu sokong bersih ??? Pemudu itu saja lalu jalan puduraya akibat lontaran tear gas dari belakang cermin ke dalam kereta..macam ni salah siapa ??? Dalam kereta ada org juga..fikir kalau org itu salah satu ahli keluarga awak..bolehkan awak cakap kuat dekat sini ?????

Anonymous said...

Jangan bagi alasan? Seluruh dunia dapat lihat? Ada berani ke kalau Aljazeera ke bagi komen, Media Australia komen, jgn berani berdebat kat belakang je. Ko bute ke? Terang2 nampak sapa yg merusuh dulu..nak jugak tegakkan benang yg basah..Malunye ko ni..buta minda rupanye..ish ish..

Anonymous said...

Jangan bagi alasan? Seluruh dunia dapat lihat? Ada berani ke kalau Aljazeera ke bagi komen, Media Australia komen, jgn berani berdebat kat belakang je. Ko bute ke? Terang2 nampak sapa yg merusuh dulu..nak jugak tegakkan benang yg basah..Malunye ko ni..buta minda rupanye..ish ish..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.