Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, May 30, 2012

Apabila Ummi Hafilda Permain Nama Allah Sewenang2 nya

Yang menghairankan Tulang Besi, tidak pernah Ummi Hafilda menyaksikan dengan mata kepala beliau Anwar berzina dengan kakak iparnya walaupun sekali. 

Namun, begitu mudah Ummi Hafilda bersumpah dengan nama Allah. 

Seolah2 hanya dengan sumpah, maka apa yang dituduh oleh beliau menjadi benar. 

Kalau Ummi ini boleh dipercayai, sudah tentu sewaktu pertama kali Anwar dituduh meliwat dulu rakyat sudah mempercayai beliau. 

Bagi Tulang Besi sekarang ini nama Allah SWT semudah-mudahnya dipermainkan. Umum sudah tidak takut lagi menjual nama Allah SWT untuk kegiatan politik murahan mereka. 

 Bayangkan si Ummi ini tidak pernah menyaksikan walau sekali pun tindakan zina Anwar Ibrahim dengan mata kepala beliau pun boleh bersumpah.

Dan bersumpah dengan nama Allah pulak tu.

Inilah agama UMNO. Agama yang menghalalkan pengunaan nama Allah SWT sewenang2 nya untuk menjual pembohongan dan fitnah.

Kalau ikut agama Islam, seseorang yang menuduh zina seperti apa yang Ummi buat ini wajib ditangkap polis dan dihadapkan di mahkamah untuk hukuman hudud.

Patutlah UMNO benci sangat2 dengan hukum hudud.

Yang paling Tulang Besi takutkan adalah bala Allah yang bakal turun kerana nama Nya digunakan sewenang2 nya untuk tujuan menyokong maksiat dan kemungkana




TULANG BESI

4 comments:

Anonymous said...

hudud balik...kau ingat kau boleh kencingkan rakyat ker dengan hudud pas kau tu rahman....

pas boleh buat hudud ker???? pas pondan yang kote lembik tu nak buat hudud ker??? sekali kena sergah dengan kafir harbi, kote terus masuk dalam....

sudah lah rahman...makin lama makin hina dan jijik kau nie rahman...dasar anjing kurap yahudi, ada hati nak cakap pasal islam...semoga Allah SWT laknat kau lah sial....

Anonymous said...

Hanya kerana Anwar tak kebulor dan berselera dengan "cipap" dia, sampai hari ni si betina ni terus dendamkan Anwar.

Hang tu huloq dan pelawa "cipap" pada salah orang. Patutnya hang huloq kat Bung atau Afdal dulu dulu tu, mungkin ada respond positif.

Kalau hang tak syok kat Anwar...tak mungkin gambaq dia sampai ada bawah bantai tidoq hang. Sampai bila hang nak hidup bergelumang dalam dosa fitnah. Tapi semua orang faham..hang buat macam tu sebab ada habuan lumayan selain boleh balas dendam.

Tak kan lah hang sanggup pi sana sini siang malam tanpa dapat sekupang dua? Tak kanlah hang sanggup jatuhkan maruah diri dan keluarga saja saja tanpa ada habuan?. Tak kan hang langsung tak nampak sebab apa Altantuya dibunuh oleh body guard tuan besaq hang?. Bodoh sangat ka otak hang?.

Bertaubatlah sementara hayat dikandung badan.

JAKA said...

tu dia pontianak gua musang, jantannya katak gua musang.

sama2 suka buat bising tapi PENAKUUUTTT UTK MASUK MAHKAMAH!

Anonymous said...

Sekarang dak agak senyap kerana dah dapat barang Bangla. Agak sedap ssangat dan terus tak minat lagi benda Anwar tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.