Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Saturday, May 12, 2012

Gambar2 Stadium Tak Penuh Perhimpunan UMNO

Akhbar harian hari ni memainkan slogan "Gelombang Merah". 

Ada harian nasional mengatakan kedatangan ke Perhimpunan UMNO itu sekitar 500 ribu manusia. Padahal kapasiti maksimum Stadium Bukit Jalil adalah 120k orang sahaja. 

Pokoknya mereka cuba menggambarkan perhimpunan UMNO semalam lebih ramai dari BERSIH 3.0. Tulang Besi berharap gambar2 di bawah ini dapat memberi gambaran sebenar berkaitan kedatangan perhimpunan UMNO semalam. 

HAKIKATNYA, perhimpunan semalam gagal memenuhkan Stadium Bukit Jalil, walaupun segala-galanya telah dilakukan untuk memenuhkannya. 

Rasanya kerusi kosong lagi ramai dari peserta

KLIK IMEJ
KLIK IMEJ

KLIK IMEJ
KLIK IMEJ
KLIK IMEJ
KLIK IMEJ
KLIK IMEJ
TULANG BESI

3 comments:

Anonymous said...

hehe geng baju merah, sama mentaliti dgn geng baju merah siam, penyokong taksin, geng tak reti berfikir, selamanya tertipu.

yg tak tahan, amno tiru slogan bersih, "hidup hidup", tak malu.

Anonymous said...

Gamai dibawa dari luar bandar....dan dari negeri2 lain....dengan menaiki ratusan/ribuan bas.....berbondong-bondong!

hanya nak tunjuk GAH....

abis tu pemimpin2 masih tak rasa KONGPIDEN nak buat PRU 13??.....

nak kongpiden pun kena menipu jugak umno (BARU) neh.....MEMANG sudah dasar penipu!

gheng lama

Anonymous said...

Gambar yang korang attched ni gambar petang la..namapk sangat menipu..ni gambar belum mula lagi acara oleh pm malaysia..akal pendek betul la blgger ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.