Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Tuesday, May 1, 2012

Saksikan Orang2 Yang Terpelanting Dilanggar Kereta Polis

Saudara sekelian, Video di bawah guarantee tidak akan ditunjukkan dalam TV3 suku mahupun dalam mana-mana media milik UMNO. Diharap yang menonton video ini mempunyai jantung yang sehat kerana akan melihat manusia2 berterbangan dilanggar kereta polis

6 comments:

Atas Pagar said...

Apa masalahnya? Dia orang kena langar sebab kereta tu terbabas. Yang patut disalahkan ialah monyet-monyet bersih yang buat kereta polis terbabas. Dah kereta hilang kawalan dan terbabas, alamatnya siapa yang duduk kat situ kenalah langgar.

Anonymous said...

bodoh betulla sape yang sruh korang g berhimpun kat situ.. padan muka la kena langgr.. kalau mati kan lbih elok..

Tengah Pagar.. said...

masalahnya apa kejadahnya kereta peronda polis lalu kt situ, itu provokasi namenye.jln lain x leh lalu ke? dh tau jln tu pnuh dgn peserta bersih..adoyai..

Anonymous said...

bodo tahap cipan la ko ni.. itu pon ko tak boley nilai sendirik.. jgn2 ko ni sb tak.. saje nak buat provoke kat sini..

Anonymous said...

yang puak-puak bersih bodoh nie dah tak ada tempat lain ke nak berhimpun....yang pergi himpun kat jalan raya buat apa...himpun lah kat dalam stadium baru lah tak kena langgar sebab kereta tak lalu dalam stadium....memang bodoh budak-budak bersih nie...padan muka kena langgar...tapi kalau mampus lagi bagus sebab dapat pahala syahid (bukan aku kata...tapi puak-puak pas sesat yang kata)..

HIDUP MELAYU..kah kah kah said...

Ni mesti berquran kan utusan dan berhadiskan tv3...kah kah kah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.