Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, May 11, 2012

Tak Penuh Pun Stadium Bukit Jalil Tu....

Kalau tengok di bawah ni, nampaknya Stadium Bukit Jalil telah gagal dipenuhi oleh penyokong dan pendokong UMNO walaupun telah mendapat sepenuh kerjasama dari pihak Polis Malaysia. Maknanya,

 Himpunan BERSIH jauh lebih ramai dari himpunan UMNO malam ini. Syukur alhamdulillah.

Kalau peserta BERSIH kelmarin dihimpunkan dalam Stadium Bukit Jalil, Tulang Besi percaya kedatangan akan melimpah sampai luar stadium sehingga penganjur terpaksa buat screen di luar. Walaubagaimanapun, UMNO masih bergantung kepada pengundi hantu dan pengundi bangla/myammar/indon untuk menang pilihanraya. 


Tulang Besi

3 comments:

Anonymous said...

Saya betul-betul nak lihat lautan manusia memenuhi setiap ruang Bukit Jalil dlm Tv1 sempena 66 tahun UMNO.

Kasihan gembar gembur TV1, tapi arahan kamera RTM tdk dapat menyembunyian hakikat kepalsuan kononnya roh perjuangan Melayu.

Bukit Jalil boleh memenuhi kira2 87000 orang. Yang kasihannya lautan merah tak nampak bergelombang, berselerak sana sini, cuma bergelombang ialah rasa marah Najib kepada pihak lawan. Ucapannya tidak ada nilai akademik dan akhir upacara ramai orang balik berjalan sana sini walhal menteri Umno masih atas pentas.

Kamera RTM tidak akan dapat menipu RAKYAT MALAYSIA, walaupun producer TV berusaha cari scene yang hebat.

Kasihan Najib.

Anonymous said...

tapi kenapa bersih 3.0, hari tu tak nak himpun kat stadium bukit jalil???? sudah lah anjing kurap kafir....tak payah lak rahman laknat, kau ingat orang islam sekarang nie bodoh macam bapak kau...cukup lah spin kau tu rahman....makin kau spin makin bodoh kau nanti...

Kesian said...

Sah ni berqurankan utusan dan berhadiskn tv3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.