Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Sunday, May 13, 2012

Tiba2 Ada Kem Tentera di Parlimen Titiwangsa

Maklumat terbaru Tulang Besi dapat, sejumlah 1500 pengundi pos telah didaftarkan di Parlimen Titiwangsa.

 Nama-nama pengundi pos tersebut didaftarkan di sebuah kem tentera yang telah dirobohkan. Ertinya di tapak kem tentera yang telah dirobohkan itu akan diletakkan lebih 1500 pengundi pos. 

Ini kerja gila SPR di bawah pimpinan Dato Wan Ahmad Wan Omar. Nama2 pengundi POS dari kem yang tak wujud pun dia boleh masukkan dalam Rang Daftar Pemilih BAru untuk Suku Tahun Pertama 2012. 

 Kita faham UMNO amat menggelabah di Parlimen Titiwangsa. Buat pertama kali semenjak 1999 penduduk Kampung Baru akan mengundi protes terhadap UMNO dan Barisan Nasional. 

Semua angkara percubaan menipu penduduk Kampung Baru untuk melepaskan tanah mereka dengan harga yang murah kepada syarikat kroni. Raja Nong Chik pula amat menyibukkan diri beliau di Parlimen Lembah Pantai sedangkan dia sepatutnya bertanding di TITIWANGSA.

KLIK IMEJ



Rasanya UMNO tahu mereka akan kalah lebih teruk di Parlimen Titiwangsa menyebabkan mereka terpaksa menipu dan mendaftar pengundi hantu berlambak2.

Inshaalah, perancangan mereka akan digagalkan Allah SWT

Tulang Besi

6 comments:

kadiak said...

Senangnye cakap mudah spt makan kacang mudahan mudahan siapa fitnah tu dia akan diazab di akhirat kelak.

Anonymous said...

alah!!! spr ni menipu pun kan untuk menangkan bangsa melayu juga...atau ko orang nak tengok bangsa cina perintah malaysia ni? ko orang nak tengok agama islam diperkotak-katikkan oleh bangsa cina?permainkan raja2 melayu? kalau tak sanggup ko orang diam2 je.. spr telah menjalankan satu misi suci demi bangsa,agama dan tanah air kita..kerja2 spr walau pun menipu tapi telah menjalankan stu ibadah besar kearah megekalkan pemerintah melayu di bumi bertuah ini...

Anonymous said...

Reaksi kpd anon 14Mei 2012 2;51 PM;Ini satu lagi specis dari gene umngok yang diwujudkan di muka bumi ini semata-mata untuk menghalalkan yang haram. Memang 'haram jadah' pun (pinjam kat-kata Pieeem Najibul Nazak.

Anonymous said...

anon 3.39
halalkan yang haram adakalanya baik..ada masalah apa dgn pemerintahan sekarang??? tak boleh sembahyang ke? tak boleh puasa ke? pergi haji dihalang ke? tak boleh nak laungkan azan ke? kalau semuanya boleh!!!!! duduk dian2 je lah...biarkan spr buat kerja dia!!!

Anonymous said...

Semua cadangan pembangkang telah diambil tindakan dan penambahbaikan oleh SPR, tapi tak puas puas jugak kou menabur fitnah. Jumpalah sendiri dengan SPR, jangan mengelirukan rakyat saja dengan mengulang benda yang sama. Yang mengundi tu orang, bukan hantu. Orang tak boleh kita kontrol macam robot. Depan dia kata nak pangkah BN belakang dia pangkah pakatan, itu dia punya sukalah.

Anonymous said...

Jijik rasa nya bila ada orang melayu mengaku dan mengatakan penipuan Yg dilakukan oleh SPR itu satu usaha suci. Terlalu hina org melayu ini kerana terpaksa melakukan dosa utk terus berkuasa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.