Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, May 24, 2012

Tulang Besi Tidak Sehat Beberapa Hari Ini

Ada yang bertanya ke mana Tulang Besi beberapa hari ini. Sebenarnya Tulang Besi tidak berapa sehat bercampur dengan beban kerja yang terlampau banyak. Hasilnya Tulang Besi tidak berupaya untuk mengemaskini blog serta menulis artikel2 yang baru. Inshaalah, bermula besok Tulang Besi akan memulakan aktiviti blogging. Terima kasih Tulang Besi ps Tulang Besi juga nampak banyak komen2 yang ditinggalkan oleh cyberuk2 UMNO dalam blog ini. Nasihat Tulang Besi adalah berhentilah mengacau blog orang dan berhenti menganggur. Carilah kerja halal serta rezeki halal.

4 comments:

Anonymous said...

Betul2...cyberuk UMNO memang suke sibuk komen bloger PR...cyberuk UMNO ni syg sngt kat pemimpin PM Najib dgn Rosmah skong pmimpn yg jenis suke kebas duit cukai rakyat juta2, rasuah, m'ngaja bdak muda UMNO jd samseng, sokong ahli2 UMNO sume hmpun menari tunjuk punggung, suke hati niaga dpan umah org (ntah undang2 zaman batu mane diorg ikot suke hati)...diorg ni dh tak kira dh suke sngt kot kua duit byar dt tol hari2 yg b'sepah2, byar dt minyak kete yg tiap taun naik je, byar bil2 len pn same tiap2 taun naik, dt nk bli brang nk sara hidup pn naik....skong sngt UMNO smpi dh x pikir bnde2 tu sume...ingt skit, byk dh kes seleweng b'juta dt UMNO dh buat...xkn nk skong lg kot, bkan korang cyberuk UMNO yg kaya jutawan tp kroni UMNO...ade paham...:)

Anonymous said...

Allah dah beri amaran tu, jangan dok sebar perkara perkara fitnah dan perosak perpaduan umat islam , insaflah wahai tulang besi oi..

Anonymous said...

Walau kesihatan tuan tidak berapa baik, saya masih terus singgah ke halaman tuan untuk membaca berita yang bakal tuan siarkan. Semoga segera sembuh.

tariq Ziyad said...

Berapa juta harga Rantai leher Najib; Apa lah jahanam mlaysia bila PMnya masih fasik dan jahil agama ISLAM; orang pakai rantai leher sudah tentu 200% tidak solat 5waktu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.