Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Tuesday, June 5, 2012

Pernyataan Kepada Cyberuk2 UMNO


Tulang Besi ingin menyatakan kepada semua cyberuk2 UMNO, berhentilah mengacau blog Tulang Besi. Sungguh banyak komen2 tak laku kamu telah pun Tulang Besi delete. HAHAHAHA

Blog ini untuk orang bertukar2 pandangan serta maklumat. Bukan untuk pengacau2 cyberuk UMNO yang carik makan dengan sebar fitnah dan buat dosa besar.

Lebih-lebih lagi Cyberuk2 UMNO ini memusuhi hukum Allah dengan menyokong parti yang anti hudud dan menghalalkan judi serta arak.

Adalah lebih baik Cyberuk2 UMNO ni berhenti buat kerja haram ni dan cari kerja yang halal. Cuba kaji mengapa syarikat2 tidak mahu ambil kamu kerja.

Cuba kaji kenapa kamu lama sangat menganggur sampai terpaksa cari makan dengan buat kerja haram ni.
Jangan takut. Semua komen2 tak laku kamu tu Tulang Besi akan delete. Melepas lah korang nak kacau blog Tulang Besi ni.

Inshaalah, balasan Allah SWT yang pedih akan turun ke atas kamu semua sekiranya kamu tidak berhenti buat kerja haram ni.

AMIN!!!!


 TULANG BESI

ps lagi satu nasihat, pastikan Tun Faisal bayar gaji kamu on time tiap2 bulan. Kalau tidak sesia korang buat kerja haram, duit tak dapat.

7 comments:

dino.yp@gmail.com said...

Sejak bila kau kenal dosa pahala tulang besi hoi!

Anonymous said...

Cyberuk umno ini perangai mereka direstui oleh ulamak2 mereka mungkin,ini kerana mereka ini terus bermaharaja lela bukan saja di alam cyber tetapi juga melalui media arus perdana.mana mungkin ulamak mereka taktahu perbuatan mereka.mungkin juga cyber2 umno ni dah dapat fatwa ulamak mereka terlebih dahulu sebelum melakukan sesuatu,

pan said...

Sungguh jijik lg menjijikan bahasa2 yg digunakan blog2 cyberok upahan umporno mkn hasil lendir fitnah byk auta drp.fakta apa punya jenis spesis puak2 harami ni...hasil upah bagi mentekedarah anak bini dan mak bapak..bila la demo nak taubattt!!!x terjawab DISANA nanti...

pan said...

Sungguh jijik lg menjijikan bahasa2 yg digunakan blog2 cyberok upahan umporno mkn hasil lendir fitnah byk auta drp.fakta apa punya jenis spesis puak2 harami ni...hasil upah bagi mentekedarah anak bini dan mak bapak..bila la demo nak taubattt!!!x terjawab DISANA nanti...

pan said...

Sungguh jijik lg menjijikan bahasa2 yg digunakan blog2 cyberok upahan umporno mkn hasil lendir fitnah byk auta drp.fakta apa punya jenis spesis puak2 harami ni...hasil upah bagi mentekedarah anak bini dan mak bapak..bila la demo nak taubattt!!!x terjawab DISANA nanti...

wonder why said...

Cyber beruk ini sahlah anak HARAMJADAH.Beruk ini semua dibela olih Bapa HARAM JADAH,yang mabok dikepit celah ANU Bib Mama.

Anonymous said...

Aku rasa komen org PR ni yg lg parah bahasanya.. Byk blog yg aku baca, baik pro BN & pro PR.. Rasanya blog2 PR ni lg parah, mencarut dh mcm makanan.. Wallahualam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.