Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, June 1, 2012

Shahrizat Dilepaskan. Azmin Pula Hendak Disiasat Buat Kali Kedua

Raja Petra Kamaruddin sedang melakukan apa sahaja untuk melindungi bos beliau yang baru. Siapa bos baru beliau? Tidak lain adalah Dato Najib Tun Razak serta Rosmah Mansur.

 Kes Scorpene semakin hangat diperkatakan. Dokumen2 mendedahkan rasuah Scorpene sudah didedahkan kepada umum. Terdapat bukti bertulis yang mengaitkan Dato Najib dengan amalan rasuah.

 Maka, Raja Petra Kamaruddin menaikkan semula kes yang telah lama disiasat dan ditutup oleh BPR. Semuanya bertujuan untuk menutup kes Scorpene Dato' Najib Tun Razak itu.

Yang lebih menghairankan adalah pembebasan Dato Shahrizat Jalil berkaitan kes NFC serta pemberian lembu.

Tak perlu orang pandai, orang bodoh pun boleh nampak. Mustahil keluarga Shahrizat boleh diberikan soft loan RM250 juta sekiranya Shahrizat bukan orang besar UMNO.

Tapi, sayangnya, SPRM buta mata dan buta hati. Terbuktilah SPRM seperti juga Raja Petra, telah menjadi alat kepada UMNO dan Dato Najib. 

Jelaslah UMNO ni parti yg dipenuhi koruptor dan pemakan duit rakyat. Dan segala kuasa yang mereka ada digunakan untuk melindungi para koruptor dan pemakan duit rakyat.


Tulang Besi

4 comments:

Atas Pagar said...

Begitu juga lah mustahil orang yang bergaji 2400 sebulan boleh ada harta berjuta-juta dengan komitment bulanan melebih 4 kali ganda gaji bulanannya, kalau bukan kerana menyalahgunakan kedudukannya.

Cuba bezanya, sekali pun ia soft loan, diketahui sumber ia datang, ia tetap perlu di pulangkan. Ada dokumentasi, undang-undang dan tanggungjawab. Manakala harta berjuta-juta tu, tiada siapa yang tahu dari mana ia datang, dan milik individu berkenaan.

Dahan jati said...

Sharizat Dilepaskan selepas didapati tak bersalah. Siasatan yang lengkap telah dijalankan. Sedangkan azmin siasatan belum selesai dah ditahan oleh seseorang yg berkuasa yg. Menyalahgunakan kuasanya ketika itu. Oleh itu siasatan yang terganggu dulu mesti iteruskan. Kita boleh lihat nanti sikap hipokrit mereka.

tebing tinggi said...

Yang dah tertutup dibuka semula bagi mengahtawi kenapa ianya ditutup.
Yang terbuka dititup setelah dilihat tiada apa-apa dan mungkin dibuka semula kalau kalau didapati baunya keluar nanti.

Anonymous said...

Bukan siasat semula daa!! Siasat dah, kertas siasatan pun dah ada, cuma nak dakwa jer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.