Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, September 26, 2012

Ustaz Nasa Mungkin Dapat Kerusi Parlimen Kuala Terengganu?

Sudah menjadi maklumat umum bahawa Ustaz Nasaruddin Mat Isa tidak ada kerusi di Kelantan lagi. Senarai nama calon untuk Kelantan telah pun diserahkan kepada Pusat dan nama Nasaruddin tiada. Maka terpaksalah Nasa mencari kerusi lain untuk bertanding. 

Mengikut rekod pengundian pemilihan PAS 2011 yang lepas, satu-satu nya negeri yang solid di belakang Ustaz Nasaruddin adalah negeri Terengganu. Malahan, PAS Terengganu pada satu masa dahulu amat komited kepada agenda PERPADUANG DENGAN UMNO. 

Tulang Besi seperti terasa yang PAS Terengganu mungkin akan memberi kerusi selamat Kuala Terengganu kepada Ustaz Nasaruddin Mat Isa untuk dipertandingkan.

Tapi, tak tau lah. Mungkin jugak Tulang Besi salah. 

Tujuan Tulang Besi menulis pun bukanlah Tulang Besi pasti pasal maklumat ni. Cumanya, Tulang Besi mengharap sangat Nasa tidak diberi apa2 kerusi selepas ini hatta kerusi Ahli Majlis Perbandaran ataupun Daerah.

Malahan, kalau ada pertandingan Pengerusi PIBG pun, janganlah PAS calonkan Nasa lagi.

Biarkan Nasa terjun dengan labu-labunya.

TULANG BESI

3 comments:

Anonymous said...

kalaulah siustz nasha ni anak jantan baliklah kek N9,bagilah bertanding kek mano pun pilah,tampin?kami oghang nogori dah bersiap sedia nak terajang sinasha kelongkang.pakailah bendero apo pun kami tak kesah terajang totap kono terajang.moh ayuh oghang kito!!kito tunggu nasha nak balik ngintai jawatan baru kek nogori,jumpo ular jumpo nasha,nasha taulah jawapanyo.

Anonymous said...

Tak payah lah nak bagi kerusi kat Nasha tu .... kalau dia ada reas MALU dia undur diri saja, secara terhormat sebelum, terus memalukan diri dan keluarga ....

Mungkin ini contoh kesah sahabat yang tidak ikut perang, dan diberikan hukuman di "asingkan" dari jemaah, kalau benar-benar masih nak ikut jemaah

Tapi kalau lebih enak dan seronok dengan parti lawan baiklah buat pengumuman keluar parti, sebab kalau ada pun orang akan terus buruk sangka, kerana gaya hidup dan percakapan lebih mirip parti lawan .... kalau ada yang senior dari Nasha mugkin boleh lah dinasihatkan, itu pun kalau masih mahu mendengar nasihat

Anonymous said...

Beri dia Parlimen Hulu Terengganu atau Besut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.