Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Loading...

Thursday, September 6, 2012

Wujudkah Mangsa Liwat Anwar Ibrahim Lagi?

Diharap tulisan ini dapat membantu anda pembaca di dalam melawan serangan fitnah yang datang dari agen2 UMNO dalam berbagai bentuk

Misalnya bila ditanya kenapa Anwar tidak bersumpah, kita jawab nak sumpah buat apa kalau ketiga-tiga Azizan,Munawar dan Sukma mengaku TIDAK PERNAH DILIWAT ANWAR.

Mahkamah pula membuktikan bahawa bukti2 yg dibawa oleh pihak pendakwaraya dalam kes Saiful ni tak masuk akal.

Bodoh lah Anwar nak sumpah.

Tapi, juak2 UMNO tak kan habis main isu buntut ni.

Hakikatnya, kempen fitnah ni bermula dengan Mahathir.

Mahathir takut rahsia sebenar beliau pecat Anwar ni orang tahu.

Jadi, dipastikan ahli2 dan aktivis mereka termasuk para cyberuk2 mereka terus menerus cerita pasal liwat.
Diharapkan dengan kekerapan mengulang fitnah liwat ini, lambat laun rakyat akan percaya juga.

Kasihan mereka tidak sedar mereka dipergunakan untuk menghinjak larangan Allah SWT yang bernama "QAZAF".

Yang kaya dari kempen fitnah ini adalah anak Mahathir serta kroni2 Mahathir. Anak Mahathir dapat RM1.8 billion semata-mata kerana bangkrap meniaga.

Kroni2 yang lain pun kaya raya kerana waktu Anwar Menteri Kewangan, Anwar berusaha keras tidak izin wang rakyat diguanakan untuk selamat bisnes2 kroni yang rugi melata.

Yg dapat untung dah hidup senang lenang dengan wang rakyat yang berjumlah ratusan juta.

Yg jadi pencaci2 upahan dapatlah mereka sedikit wang serta dosa yang bergunung-gunung. Dosa fitnah serta dosa melanggar hukum Allah serta menghalalkan apa yang Allah SWT haramkan.

Tapi kalau dah nama UMNO tu apa diorang peduli pasal hukum Allah. Nabi mereka adalah Mahathir. Bila Mahathir tolak hukum Allah, orang UMNO semua ikut.

Sekarang ni juak2 UMNO guna video hitam putih kabur untuk fitnah Anwar. Ganti hukum Allah dgn video hitam putih kabur.

TULANG BESI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...