Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Loading...

Monday, December 24, 2012

Video Keganasan UMNO Terhadap Rombongan ANAK


Saudara/ri saksikan sendiri betapa tidak bertamadunnya pendokong2 UMNO ini.

4 comments:

Anonymous said...

sudah sampai masa nya kita bunuh aje umno yahudi ni.siap sedia angkatan perang semua

Anonymous said...

1.ko ni bhaiii!!tak habis-habis tabur fitnah!!ko nak masuk neraka ke bhaii!!
2.ko sepatutnya tayangkan kejadian sebelum tu dimana pajero tu langgar puak umno tu!!barulah terjadinya kejadian yang ko tayangkan!!puak umno pi balun pemandu pajero tu!!
3.ni yang puak-puak tak berparti malas nak sokong orang macam ko ni!!penuh dengan fitnah!!

Anonymous said...

Padan muka Rombongan oren. Jangan bagi muka pada org Pas, hidup nak menjahanam dan menyesat org. Syabas penduduk felda anda bertindak begini.Mereka ni ibarat yahudi bagi muka nk peha. Kali ni jangan bagi peluang pada Pas sesat ni.

Tulang Besi said...



2.ko sepatutnya tayangkan kejadian sebelum tu dimana pajero tu langgar puak umno tu!!barulah terjadinya kejadian yang ko tayangkan!!puak umno pi balun pemandu pajero tu!!
3.ni yang puak-puak tak berparti malas nak sokong orang macam ko ni!!penuh dengan fitnah!!


SAya dah tengok video tu di sini:

Pacuan Empat Roda Kembara Oren Cuba Langgar Peneroka FELDA Bukit Rokan

Dan yg saya nampak pemandu 4x4 tu sedang cuba untuk melarikan diri apabila dia diserang oleh anjing2 upahan UMNO.

Tka nampak sapa2 pun yang dirempuh oleh kenderaan 4x4 itu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...