Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, January 14, 2013

HKR Rally Pictures vs Rais Yatim and his Band of Medias

Rais Yatim and his "Band of Medias" has been trying to undermine the turnout size for the "Himpunan Kebangkitan Rakyat" rally.

They've been employing dubious crowd measuring methodologies to "estimate" the size of the turnout.

One UMNO lackey assumes that each participants occupies the size of 4 meter square. Yeah right if this was a rally for elephants.

Anyways, as the saying goes, A Picture Speaks a Thousand Words, I would like to share some of the pictures I took during the rally.

And Rais Yatim, don't think that the people has forgotten the time when you said you have burnt your bridges with UMNO. Don't think for even one second.

Enjoy








  TULANG BESI

5 comments:

Anonymous said...

1.bila 50k berkumpul ditempat yang boleh muat 30k!nampak ramaila bhaii!!cuba berkumpul distadium bukit jalil yang boleh muat 100k!!akan nampak rongak la bhaii!!
2.rumusan perhimpunan :
2.1.80% orang melayu yang rata-rata pengikut Pas!sedangkan fakta sebenarnya pada pru yang lepas berapa kerat je kerusi yang di pegang oleh pas berbanding pkr atau dap.isu kalimah Allah akan menyempitkan lagi kerusi pas pada pru 13 nanti!!hatta pas melalui dr harun din tetap berpegang kepada Allah hanya untuk orang islam sahaja.kantoi mat sabu,hadi awang dan nik aziz!!
2.2-kurangnya sambutan puak hindu-kemenangan pr pada pru 12 dulu dibantu oleh puak hindu!!pada pru 13 nanti dengan peralihan sokongan puak hindu!!alamat tinggai angan-angan je la puak pr untuk takluki putrajaya.
2.3.pru 13-pertembunga antara puak cina melalui dap dan melayu melalui umno!!itu je bhaii!!
3.seronok juga dok tenguk hadi awang dok nganga mulut!minum ludah sendiri!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

hari ini dlm sejarah malaysia, mesti simpan gambar2 ni buat tunjuk kat cucu cicit, supaya dlm jiwa zuriat keturunan org pas dan org yg ikhlas ada semangat juang untuk menentang kezaliman.

Anonymous said...

buat frame bingkai emas

wan amir said...

ini sah pencacai tukang angkat najis umno kesian engko bhai....

Anonymous said...

Bhaiiii....50k tu dlm stadium bhai...belum kira luar stadium bhaiii...kalau pi bukit jalil pun tetap penuh bhaii sbb yg kat luar stadium ari tu dpt masuk bhaaaaiii...

Bhaiii...rumusan kau rongak bhaii...mana kau dpt figure 1.80% tu bhaiii...kau bangang ke apa...

isu kalimah allah tu dah selesai bhaiii...kau jer yg tertinggal bas...dan aku rasa kau ni yg tak tahu nak guna kalimah allah dan maknanya...

kepala hotak kau bhaii pertembungan dap - umno...kau ni buta warna ker buta huruf...MCA tu apa bhaii..benggali ker....MIC tu apa bai...arab ker...

Hadi awang minum ludah sendiri lantak dia la...yg kau susah tu nape bhaiiii.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.