Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, February 13, 2013

Belanja Berjuta2 Hanya Untuk Dimalukan Hadapan Berjuta2 Rakyat Malaysia


Malu yang pertama apabila Najib tanya "Are You Ready for BN" (Adakah anda sedia untuk BN?). Maka dijawab oleh hadirin "NO!!!"(Tidak!!!)

Malu yang kedua apabila Psy telah dipanggil untuk bersama Najib untuk upacara "Yee Sang", tapi PSY tidak muncul untuk bersama dgn PM walaupun telah dipanggil berkali2 oleh penganjur.

Sebenarnya ada malu ketiga yang hanya dapat dilihat oleh mereka2 yang faham dengan adat istiadat orang Melayu dan tatasusila bangsa Melayu.

Sebagai Perdana Menteri dan pemimpin nombor satu dunia, sepatutnya tumpuan dan sokongan hadirin mestilah ditujukan kepada beliau melebihi tumpuan kepada PSY. Rakyat Malaysia sepatutnya mengutamakan Najib melebihi PSY.

Sehebat PSY, beliau hanyalah seorang artis dan penghibur. Najib adalah pemimpin negara dan mempunyai tanggungjawab yang jauh lebih besar dari PSY terhadap rakyat Malaysia.

Namun, apa yang kita lihat sangat menyedihkan. Najib Tun Razak sebagai PM dan Presiden UMNO yang terkinja2 menjual nama PSY. Sampai majlis YEE SANG tu pun nak panggil PSY sekali ke? Apa Najib Tun Razak tidak cukup ke untuk majlis itu.

Ada jugak yang bertanya, berapa kali PSY sebut nama Najib sepanjang konsert beliau yang tak sampai setengah jam itu berbanding Najib menyebut nama PSY?

Jelas, dalam majlis itu, Najib sanggup meletakkan taraf beliau lebih rendah dari PSY. Kalau di bumi asing, takpalah Najib buat begitu tapi di bumi Malaysia, Najib itu sepatutnya lebih tinggi taraf dari PSY.

Adapun berkaitan sponsor misteri, spekulasi Tulang Besi adalah hanya syarikat judi dan arak di Malaysia sahaja yang mampu membelanjankan RM6-7 juta ringgit tanpa meminta apa-apa publisiti dari nya.

Adapun syarikat2 kerajaan yang lain sudah tentu tidak mampu berbuat demikian tanpa disoal

Atas sebab itulah agaknya cyberuk2 UMNO seperti kelu tidak dapat berbahasa dek kerana malunya mereka melihat gelagat presiden mereka yang sanggup membuang maruah hanya kerana seorang artis. 

Dah lah berjuta duit habis, malu yang dapat. Ibarat pegang ayam. Ayam terlepas, tangan penuh taik.

Video2 Najib dimalukan ada diberi di bawah untuk tontonan umum

TULANG BESI


Video Najib kena "NO!!!"



Video PSY tak mau keluar ikut sama dalam majlis YEE SANG

And here is the rest of it.

3 comments:

Anonymous said...

1.ULAMA PONDOK DAN ULAMA TIDAK BERPARTI KATA HARAM PANGKAH PAS PADA PRU 13!
2.diatas lebih memalukan abdul rahmang!!mula dari hassan ali,nasha,harun din kini merebak pada ulama dimalaysia!!
3.tidak pernah berlaku pada sejarah penubuhan pas!!

Anonymous said...

Umat Islam sepatutnya mendpt petunjuk drpd Allah dan rasulnya. Ulama pondok dsbgnya boleh menfatwa apa pun berdasarkan kefahamannya. Jgn kita jadi manusia kebanyakkan yg ikut membabi buta samada Pas atau umno. Lihat sesuatu dgn keimanan kpd Allah nescaya ada petunjuk di sana.

Anonymous said...

Inilah contoh pemimpin melayu otak taik lembu dihasilkan oleh umno keparat. Dahlah bodoh macam keldai,dihina pula oleh orang cina.Padan muka. Pasal dihina, sebab melayu umno melayu bodoh!

Dahlah kena kencing dengan cina,lepas tu kena baling muka dengan taik!ha..ha..inilah dia melayu bahlol kebangganaan umno laknatullah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.